Samåkning för 125cc i Göteborg

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
tydligen inte. kan inte bestämma sej för om de ska va sol lr regn heller. så fort jag ska ut å åka börjar de regna.

Typ skaffa vattenskoter :D fast vet ifs inte hur det är att köra i regn med vattenskoter... borde piska på rätt bra :yoparty xD

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Säg inte att du lirade i grisgänget Varla:rolleyes: :tungan

Vafan, bara jag som inte lirar golf här? Aja, men jag e ju från arbetarsamhället mölndal oxå:rolleyes:
Men vafan, är 48 slag på 6 hål bra? plus två uppslagna greener:crash :arsele:D

Varla? nähä, Lindås men jag var typ 10 så det var länge sen. Men vi var ganska bra tror jag, vad jag kommer ihåg vann vi varje match förutom 2 eller 3 under den tid jag spelade. :D

48 slag på 6 hål? Näh inte direkt :va . Även om varje hål hade varit par 5 så är det ju triple bogey på varje ha ha XD

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
48 slag på 6 hål? Näh inte direkt :va . Även om varje hål hade varit par 5 så är det ju triple bogey på varje ha ha XD

Triple bogey på varje hål är ju rikitgt skillat om man är blind eller nåt :yoparty
men om man är nybörjare så kan det säkert vara bra :såjaponken hahaha var tvungen.
Bara att träna vettu:tuttar

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
par 5 så är det ju triple bogey på varje ha ha XD

eh, det har väl varit hyffsat väder trotts allt... ehm, ich bin ein schtudente, unt ich nicht understand mich af was du sagst:rolleyes:

triple bogey:rolleyes: tänk om man hade sådana fåniga facktermer o fotboll me, sporten hade varit lika stor som bowling...:rolleyes:

.
Bara att träna vettu:tuttar

Ja.. visst.. träna

:arsele

Last edited:

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Ja.. visst.. träna

:arsele

Men hur ska man annars kunna bli bra på något :)
Men om jag skulle köra mc nu så skulle jag vara as kass men om jag skulle börja och köra och träna så tror jag att det är möjligt att även jag skulle kunna köra bra:) aja hoppas att du fattar :D

jag har båt så de e lungt. men de e fan inte gött å åka båt i 6 grader.

Det finns kläder för alla väder :mattias hahahhahah :tuttar

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
eh, det har väl varit hyffsat väder trotts allt... ehm, ich bin ein schtudente, unt ich nicht understand mich af was du sagst:rolleyes:

triple bogey:rolleyes: tänk om man hade sådana fåniga facktermer o fotboll me, sporten hade varit lika stor som bowling...:rolleyes:

Tripple bogey ist das selbe als einer acht auf eine par fünf bekommen. Bogey ist sechs auf par fünf und fünf auf par fier. Deshalb ist tripple bogey drei über par. Im Fußball gibt’s ja auch fachsprache wie offside, FIFA, UEFA, gelben und roten karten und anderer scheiß. Verstehst du jetzt etwas?

Aha vad tråkig jag är, längesen jag skrev på tyska :D är bara trött och utråkad för tillfället he he

ps: bowling ha ha, hur svårt är det att förstå vad strike och spärr betyder:tungan

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag tycker Tappers förslag lät väldigt perfekt... fast du glömde börningen :hihi

Jag körde förövrigt ut till Landvetter och sedan körde runt där ett tag... blev la en 1 timmas körning.

För övrigt e det dags för ny curve imon.. 96 guldig left på Unihoc lagret för 500 kr.. Som hittat, sedan i vår ska jag köpa nytt golfset då jag slog sönder järnsjuan förra rundan :D

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Som hittat, sedan i vår ska jag köpa nytt golfset då jag slog sönder järnsjuan förra rundan :D

Haha hur gjorde du ? av ilska ? :yoparty har slagit sönder några klubbor..
och det var inte av att jag slog i nån sten eller nåt :gnissla :tuttar

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag tycker Tappers förslag lät väldigt perfekt... fast du glömde börningen :hihi

Jag körde förövrigt ut till Landvetter och sedan körde runt där ett tag... blev la en 1 timmas körning.

För övrigt e det dags för ny curve imon.. 96 guldig left på Unihoc lagret för 500 kr.. Som hittat, sedan i vår ska jag köpa nytt golfset då jag slog sönder järnsjuan förra rundan :D

ni får börna innan ni kommer till torslanda isf:D lr så börnar vi på nåns gräsmatta för folket vet vem jag är på golfbanan:D

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
idag var ja o körde inne i stan ! =P fan va skoj de e. såg dock inga andra 125or bara massa tunga hojar som åkte mkt fortare än mig =S

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Övningskörde du, Urbansson, eller har du körkort?

jag övningskörde =P har uppkörning 28 april....... besiktning på tisdag =P så jag körde liiiite olagligt men lite risktagande skadar ju aldrig.. va tvungen o ta vara på det goa vädret.. såg faktist massor med andra hojar. men då min handledare väger 115 kg och jag 80 så låg vi på cirka 50 kg övervikt för mcn så de gick inte fortare än 120. de e ju inte första gången jag kör precis zarell.. har ju kört innan fast inte in till stan.. och måste nog ändra till 160 MÄTARFART istället.. =P är nog inte så fort i verkligheten :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...