Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
I mölndal lirar du va?

Älskar att testa nya klubbor :) Reichen ska ju öppna speedshooting i sommar, Jag kmr vara där 24/7. Skjuter 15-20 km/h med curve.

Curve e bäst!!!

Nej, jag lirar inte i Mölndal, senast dem hade ett p-89lag var säsongen 00/01, dvs nästan 8 årsedan, lirade där då, vi (89-laget) drog oss ur föreningen o startade laget Lindhaga IBK o gjorde en sjukt bra förstasäsong, dock så blev laget bara kvar i 2 säsonger. Gick sedan till ett lag som heter Eken IBK säsongen 03/04 o har lirat där sedan dess:)

Jo, curve är nog jättebra, speciellt när du skjuter hela 15-20 km/h med den:rolleyes: :tungan

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ah innebandy är kul, ångrar att jag slutade spela som liten:rolleyes:
Men Golf är också kul, snart dags att börja plocka fram klubborna för i år.
Nu ska jag dock ta MonkeyBiken till skolan, sjukt fint väder ute :yoparty

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
jag spelar också innebandy :rollingeyes lite när jag vill i marstrand/kungälvs ibks p-91 andralag eller nått

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Nej, jag lirar inte i Mölndal, senast dem hade ett p-89lag var säsongen 00/01, dvs nästan 8 årsedan, lirade där då, vi (89-laget) drog oss ur föreningen o startade laget Lindhaga IBK o gjorde en sjukt bra förstasäsong, dock så blev laget bara kvar i 2 säsonger. Gick sedan till ett lag som heter Eken IBK säsongen 03/04 o har lirat där sedan dess:)

Jo, curve är nog jättebra, speciellt när du skjuter hela 15-20 km/h med den:rolleyes: :tungan

Skjuter 15-20 hårdare med curve.. glömde skriva det.. xD:D

Jo jag vet vilka Eken är.. vi brukar möta dom i serien

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Gött med golfare :tuttar själv har man tränat hela vintern, men är jävligt sugen på att spela på banan :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Gött med golfare :tuttar själv har man tränat hela vintern, men är jävligt sugen på att spela på banan :tummenupp

sj är man den ofrivillga golfaren känns det som:D

va ett par år sen jag tog mitt kort men har fan inte spelat nånting så jag ligger fortfarande på 36. farsan är tränaere för ungdomsverksamheten på torslanda så jag har varit där och tränat oxå men har varit för lat för att komma ut nåt på banan. spelade 3 18hålsrundor förra året. varav 2 på vårat läger:D

men ska fan komma igång nu i sommar. har lite firends som ev ska damma av golfklubborna och gå med i brevlådeklubb och börja lire lite i sommar.

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Jävlar typ bara golfare från gbg eller :D ?? får väll ta ett sh mästerskap då :yoparty

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
lätt. om jag får spela grån grönsvart tee:yoparty

va så jävla gött när man spela därifrån:D 150 m från flagg på alla hål:yoparty

Jamen då blir de ju jämt...

Vi kan ju ta bägarrna på ryggen och åka ut till öjared där jag e medlem :yoparty Lira lite golf, bada i våran pool som vi har, för att sedan börna upp hela puttinggreenen och sedan åka hem:D :yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
burna putting greenen ahaha:D
Öjared är nice, var medlem där när jag var mindre, tog mitt gröna kort där =P

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj

Vi kan ju ta bägarrna på ryggen och åka ut till öjared där jag e medlem :yoparty Lira lite golf, bada i våran pool som vi har, för att sedan börna upp hela puttinggreenen och sedan åka hem:D :yoparty

Så jävla rätt asså :yoparty Gött att köra på motorvägen med golfbagen på ryggen med :tuttar :tuttar

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

lr så spelar vi på torslanda där jag är medlem. åker hem till mej som bor ett par km därifrån. badar i våran enorma pool som består av hela jävla havet. kanske ta en bira?;) sen får ni åka buss hem:)

när ska vi köra gubbar?:yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ah innebandy är kul, ångrar att jag slutade spela som liten:rolleyes:
Men Golf är också kul, snart dags att börja plocka fram klubborna för i år.
Nu ska jag dock ta MonkeyBiken till skolan, sjukt fint väder ute :yoparty

Säg inte att du lirade i grisgänget Varla:rolleyes: :tungan

Såg att Team Sportia hade rea, 50 % på blad:yoparty Sedan även nedsattpris på curve-klubborna, med några hundralappar, där har du nåt att sätta tänderna i, Joel:tuttar

Vafan, bara jag som inte lirar golf här? Aja, men jag e ju från arbetarsamhället mölndal oxå:rolleyes:
Men vafan, är 48 slag på 6 hål bra? plus två uppslagna greener:crash :arsele:D

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Säg inte att du lirade i grisgänget Varla:rolleyes: :tungan

Såg att Team Sportia hade rea, 50 % på blad:yoparty Sedan även nedsattpris på curve-klubborna, med några hundralappar, där har du nåt att sätta tänderna i, Joel:tuttar

Vafan, bara jag som inte lirar golf här? Aja, men jag e ju från arbetarsamhället mölndal oxå:rolleyes:
Men vafan, är 48 slag på 6 hål bra? plus två uppslagna greener:crash :arsele:D

ungefär lika bra som en kärring på 95 bast som kör i 30 på 110 väg och lyckas åstakomma en olycka innan hon är klar.

med andra ord. NACKSKOTT:mad::huvet

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ah, där va du igen:rolleyes:

Fan vilket gott väder det va idag:yoparty Synd att man inte uttnyttjade det bara:gnissla

Fredagsfilmen: http://www.youtube.com/watch?v=VW-RAbd6FVk

ja precis:) fast jag utnyttjade de. och tro på fan att de inte börjar regna. gör en liknelse med ett citat jag har på sh "skulle jag köpa en kyrkogård skulle väl folk sluta dö". ungefär så känner jag med vädret och hojåka.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ska ju bli fint på söndag, om jag inte leste helt schevt på smhi, o hojen e ännu inte påsatt:)tungan ). Men om man skall tänka logiskt så borde det vara ännu bättre väder nästa helg då, men vädret är ju aldrig logiskt:huvet

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Ska ju bli fint på söndag, om jag inte leste helt schevt på smhi, o hojen e ännu inte påsatt:)tungan ). Men om man skall tänka logiskt så borde det vara ännu bättre väder nästa helg då, men vädret är ju aldrig logiskt:huvet

Enligt gp så skulle det bli kallare nästa vecka... :huvet kan vädret inte bestämma sig vinter eller vår??? :D

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Enligt gp så skulle det bli kallare nästa vecka... :huvet kan vädret inte bestämma sig vinter eller vår??? :D

tydligen inte. kan inte bestämma sej för om de ska va sol lr regn heller. så fort jag ska ut å åka börjar de regna.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
tydligen inte. kan inte bestämma sej för om de ska va sol lr regn heller. så fort jag ska ut å åka börjar de regna.

:hihi

Jadu, skulle nog ändå inte bli mycket till åka för mig nästa vecka, ligger eftre som fan med ett projektarebete som snart skall vara inne:huvet

men men, nu e vi iaf inne på våren, lite positivt iaf:yoparty

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...