Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Rävekärr BLÄ! Utsikt lär du ha iaf? :D Såg fan en vit fmx köra vid franks hela tiden i somras nämligen:va
Alltså jag bor inte i Rävekärr om det var det du trodde.:fatta! Utsikt:va nä, inte direkt.
Det var nog inte jag som körde vid franks hela sommaren, fick mitt körkort först i augisti och jag var nog bara max 1-2 gånger vid franks med hojen.

aa, jag vet:rolleyes:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag kmr nog köra imon ändå... fast det blir bara till träningen och inget nöje åkande...

Ska vi försöka träffas 4-5 st och ta lite bilder någon helg då det e sol och inte så blåsigt?

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Blir det körning imorgon? Jag vet inte hur det blir med mig. Märkte idag att min registrerings skylt var borta :huvet , måste ha flugit av igår när jag körde :va . Jag hinner nog inte sätta på den nya imorgon, antagligen ingen idè heller om det är skit väder...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Fick igång hojen idag efter att ha stått avstäng sedan november, krävdes dock elchocker för att den skulle vakna:tungan
Planerad premiärtur nästa vecka på ****** exakt kl 13... nä skojja bara, men nästa vecka ska det bli åka:yoparty

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
om det blir körning imån vilket det roligen inte blir pga väder hor skiten, så kan jag inte vara med min krök e inne på lagning
pusss

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag körde till skolan på 4 min idag... Sedan efter skolan har jag kört i 2 timmar :D:D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
hihi:)

va är de för nåt på min tramcykel då?:va

Med wheelie-bar menar jag en sådan där man har ena foten på själva wheelie-baren för att förenkla det hela när man kör i cirklar på bakhjulet, men jag uppfattade din lilla wheelie-bar mer som ett stöd som tar i marken så att man inte slår över, eller är jag helt ute och...:va

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Med wheelie-bar menar jag en sådan där man har ena foten på själva wheelie-baren för att förenkla det hela när man kör i cirklar på bakhjulet, men jag uppfattade din lilla wheelie-bar mer som ett stöd som tar i marken så att man inte slår över, eller är jag helt ute och...:va

Wheeliebar= Stänger med hjul som används vid dragracing för att motverka att fordonet går upp på bakhjulet/hjulen

12 O´clock-bar(12 platta)= En platta byggd för att förenkla stunts och så att man kan skrapa i 90 grader på bakhjulet.:yoparty

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...