Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
T4pp3r undrar om någon vill köra med han nu. hans tel-nr: 0737-012590 dra iväg ett sms eller nått

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
ÅKKAAAAAA NUUUUUUU nån som ska med?:)

jag börnar en sväng förbi lindholmen och sen till björkekärr. mitt nummer står en bit upp. ring föffan.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
de har ju varit hur jävla gött väder som helst idag. å så fort jag rullar ut hojen ur förrådet börjar de regna. fuck it tänkte jag å kollade på himlen. soft det är blått där borta, vi kör. jävligt ovärt kan jag säga.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hmm jag kanske hänger på men min hoj går som skit för tillfället. Gör typ 90km/h och man varvar igenom växlarna mycket fortare än vanligt plus att när man inte gasar kickar en enorm portion motorbroms in. Det går att köra men det är sjukt störande. Måste i och för sig ändå köra in till Göteborg om jag ska lämna av den på Honda för service. Jag får se =S

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Hmm jag kanske hänger på men min hoj går som skit för tillfället. Gör typ 90km/h och man varvar igenom växlarna mycket fortare än vanligt plus att när man inte gasar kickar en enorm portion motorbroms in. Det går att köra men det är sjukt störande. Måste i och för sig ändå köra in till Göteborg om jag ska lämna av den på Honda för service. Jag får se =S

Går den att whila me då:tungan

Tror inte att onsdag kommer bli någon fin hoj-dag. Skall tydligen både blåsa och regna.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Går den att whila me då:tungan

Tror inte att onsdag kommer bli någon fin hoj-dag. Skall tydligen både blåsa och regna.

He he jo men den är mycket svårare att få upp och motorn varvar up som fan men går gör det :D Känns dock inte som den mår särkilt bra utav det =S

Hmm ok får se hur det blir med onsdag då.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...