Fredag annars? Jag kommer först kunna köra 15.30 som tidigast på torsdagmen ledig hela fredag
![]()
Jag kan nog fredag med men det e inte lika bra väder då
Fredag annars? Jag kommer först kunna köra 15.30 som tidigast på torsdagmen ledig hela fredag
![]()
nu blev jag tvek igen om jag orkar följa med. min hoj är inte direkt körduglig.
jag slutar sent som fan enligt schemat på torsdag men kan ev gå tidigare. får se. fredag knallar jag hemåt vid 12...
men som sagt jag vet inte om jag orkar köra.
Jag slutar klockan 4a på både torsdag och fredagMen jag skobbar nog sista lektionen om det behövs
Hänger gärna med, får se om jag kan få till några snygga rullande stoppies, har nämligen kört hoj typ 5 timmar idag och nästan bara tränat
. Helt otroligt vad mycket tjejer det är som är ute och går i stan på kvällen, var ju tvungen att köra stoppie vid varenda övergångs ställe
![]()
Synd att frambromsen känns lite seg nu, får kolla det så jag inte dratt slut på belläggen eller behöver fylla på bromsvätska. Annars var jag kung på gatan idag, alla moppe fjollor kunde slänga sig i väggen, drog väl om en 5 stycken och körde stoppie förbi en![]()
![]()
![]()
![]()
Högsta stoppien hittils![]()
Aja nog med skryt från mig, får se om det blir nåt på torsdag/fredag![]()
Idag har jag fått en uppkörningstid för a-beg den 29/5 och fått reda på att motorn till 125an e på väg hem så snart blir det åka av![]()
Jag kör nog både imorgon och på fredag så länge det e bra väder![]()
Hmm ok, men på smhi verkar det som att torsdag/fredag blir bra men att det blir mulet över helgen.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |