Samåkning för 125cc i Göteborg

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Jadu, den ligger ute för försäljning, men jag får nog ta o sänka priset på den. Var nog ett lite väl optimistikst pris jag la ut den för:gnissla

Mjooo, hondas har ju bara gått 75 mil och den kostar 45k, dock utan slipon. Men just nu tror jag ingen har direkt sug att köpa hoj, så du får väl ha lite tålamod :tummenupp Men fräscht skick ser den ut att vara i iaf ;)

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Kanske lite efter men varför ska du sälja FMXen ?? :D
är det en bra hoj om man är nybörjare och vill ha motard ??:tungan

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Kanske lite efter men varför ska du sälja FMXen ?? :D
är det en bra hoj om man är nybörjare och vill ha motard ??:tungan

Ska sälja den för att jag vill ha något med mer power och för att KTM är mindre, starkare och snyggare:rolleyes:
FMXen är en alldeles utmärkt nybörjarhoj, men man tröttnar rätt fort på effekten, men den är väldigt bekväm att köra:tummenupp

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
nepp. passar som ett smäck typ. kommer inte bli några problem å få dit:)

är den jag lagar nu.

Låter bra;) Det är just de stadiet när grejjerna inte passar, och man smetar på 100 liter spackel som bildar en allt växande hög som till slut hamnar i papperskorgen och väger 157 kilo:näsblod

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
FMXen är en alldeles utmärkt nybörjarhoj, men man tröttnar rätt fort på effekten, men den är väldigt bekväm att köra:tummenupp

Det finns ju seriöst det finns hur många motard hojar som helst känns det som :D
och vilken är bäst för mig och blabla har ingen aning vad man ska ha...

AJA det här är ingen köp tråd... :tungan

Sjukt väder nu är när jag gick hem från en kompis :D allt slask har typ fryst till is haha :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Låter bra;) Det är just de stadiet när grejjerna inte passar, och man smetar på 100 liter spackel som bildar en allt växande hög som till slut hamnar i papperskorgen och väger 157 kilo:näsblod

dit har jag kommit 2 gånger:) fast hade inte hunnit lägga på spackel, räkte med fogskums/frigolitstadiet.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Faaaaaaaaaan var just ute och körde, men nya bakdäcket är smalare än det gamla, så köra på bakan är sjukt ostadigt och svårt. Ramlar nästan åt helvete om jag tappar balansen =[

Borde dock kunna hänga med på söndag, för hojen känns ganska ok nu förutom att jag inte vågar wheela =S

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Driver du med mig:skrämd :huvet
Måste dit imon......

Du såg ingen annan lc4-modell som dem hade inne? (utom den stylade 625an, svart med oranga detaljer)

Btw, va det mycket folk på SB, med tanke på att det är "provkörarhelg"?

Va typ 3 pers i hela affären ^^ Såg en rätt orginal 625a, 1 duke limited och en vanlig duke samt lite andra bågar.. Just de, en 640 prestige också, så de fanns ju lite att välja mellan ändå :) Hoppas du får tag i någon tills sommarn nu iaf!:gnissla Fyfan va het 640 duke limited är :näsblod

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...