Samåkning för 125cc i Göteborg

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Då kan ju du åka där:såjaponken

Nä men nu får fan snön ta o försvinna:mad:

Håller med, nu snöar det igen btw..Jag som precis fixat hojjen, nästan.

Jävla japaner som ska ha sina special bensinslangar:gnissla Skiten har ju en storlek vid kranen och en större storlek nere vid munstycket..Får sitta och töja skiten hela kvällen nu då så att den går på :va

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
Håller med, nu snöar det igen btw..Jag som precis fixat hojjen, nästan.

Jävla japaner som ska ha sina special bensinslangar:gnissla Skiten har ju en storlek vid kranen och en större storlek nere vid munstycket..Får sitta och töja skiten hela kvällen nu då så att den går på :va

Går det inte att värma lite på den då och trycka på den sedan?
fasen så som det låter som att vädret är i gbg känns det ju nästan som att jag skulle kunna stanna här uppe i sälen :gnissla

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Går det inte att värma lite på den då och trycka på den sedan?
fasen så som det låter som att vädret är i gbg känns det ju nästan som att jag skulle kunna stanna här uppe i sälen :gnissla

Det ligger et tjockt snötäcke(!) utanför mitt hus nu, och då övderdriver jag inte. Känns som att det är jullov just nu:död
Man kommer nog vakna av plogbilens skrapande ljud i asfalten imorgonbitti:tummenupp :huvet

Edit: Kom hem från fjällen idag, men det var ju fan nästan tvärt om, man åkte från sol och lagom mycket snö, till jävligt mycket snö. det enda som fattas är skidbackar:rolleyes:

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Helt sjukt, tillräckligt med snö för att bygga en jävla iglo att ställa hojen i. Och jag som typ har körlektion i övermorgon, ska jag prova på mellantung i snökaos? :huvet

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Här är man inte negativ inte. fick ett ryck och byggde min efterlängtade rail förut:D va klar vid midnatt. sen vare ut å köra en timme:) satan va halt det är att raila på plaströr....

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jo, jag läste det. Men för helvete, det är väl hon om någon som borde visa lite respekt mot dig? Jag menar, annars har du ju kastat 1500 spänn åt helvete bara för hennes skull... jaja, jag skall inte lägga mig i. Men hur skall du få ut hojen till uppkörningsplatsen? Släp?

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Jo, jag läste det. Men för helvete, det är väl hon om någon som borde visa lite respekt mot dig? Jag menar, annars har du ju kastat 1500 spänn åt helvete bara för hennes skull... jaja, jag skall inte lägga mig i. Men hur skall du få ut hojen till uppkörningsplatsen? Släp?

jo sant.. men orkar inte tjöta me henne.. hon får ge mig 1500 om jag inte får kortet iaf ! :näsblod jag kör la förmodligen dit den själv eller så blir jag skjutsad av min kompis med kort..

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
"Demo/provkörningshelg 29/30 Mars!!
missa inte detta..!!!!!!!!!"

http://www.superbike.se/ Även om man inte tillåts köra nått så kan de ju ändå va intressant o kolla.
Dock så kommer nog den fina 640'n som jag vart o kollat på få en ägare kommande helgen, o den ägaren är inte jag:gråta :(

När ska du kränga av Fmxen då? Fan du måste ju köra österikiskt till sommarn :)

Btw kanske jag tar mig en sväng till superbike, får kanske ta o köpa mig en ny hjälm snart :gnissla

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...