jag bokade uppkörning idag. jävlar va de börjar fyllas. är fullbokat 2 månader framåt.
jag kommer boka 2 80 minutare på kramers tror jag. köra lite konor och sen låna deras hoj på uppkörningen.
![]()
Vilket datum kör du upp, då? Hoppas du blir mer vän med er6an än vad jag blevKörde den iof bara några timmar, men ändå
![]()
Hmm tror ni man kan boka egen uppkörningstid även om man tar via körskola. Jag menar ifall dom inte fixar fram en uppkörningstid tillräckligt tidigt åt dig. Så att man har en för säkerhets skull? (kommer ihåg att det var sjukt långa köer förra året, och skolan ville inte boka tid förränn dom tyckte man var helt redo, men vad fan jag har ju kört hoj nästan varje dag under hösten och vintern....)
För jag vill ta mitt kort så fort jag fyllt 18. Sen måste man ju i och för sig ha en hoj att köra upp medFår väl se till att ha skaffat en drz till sommaren
![]()
du får boka. men inte säkert dom vill följa med dej.
kolla så drzan inte har ett tillägg i rebeviset som säger att den inte gör mer än 75 km/h lr nåt i den stilen och är regad sjukt lågt. så är fallet med ktm 525 och husaberg 650. dom gör inte mer än 75 rest 80 enligt papprena![]()
drzan e väll så klen så den inte gör mer en 75 km/h ostrypt?
grattis nisse. du är nominerad till årets skämt
hehe bombhot på min skola idag oxå![]()
grattis nisse. du är nominerad till årets skämt
hehe bombhot på min skola idag oxå![]()
jag började inte förän 12 så allt va överstökat när jag kom till skolanglad är jag för de. hade prov som jag för en gång skull pluggat till.
hemlisch. de märker ni när göteborg står i ett enda fett moln av mina däckångor![]()
Hmm, hemlighåller du det för att ingen ska få reda på om du skulle kugga?![]()
är tydligen modärnt att hålla det hemligt och jag är en riktig mjukis som bangar grupptrycket.
lr så är det för att reta er och framförallt dej![]()
Mja, mig stör det inte så mycket. Men det hade ju iof varit rätt kul att att få ge igen efter alla pikar jag fick av dig då jag kuggade(Om du nu av en händelse skulle råka kugga
)
så är det![]()
![]()
Har trådens namn ändrats?![]()
När ska det bli bra väder igen?![]()
Varför är jorden rund?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |