Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag bokade uppkörning idag. jävlar va de börjar fyllas. är fullbokat 2 månader framåt.

jag kommer boka 2 80 minutare på kramers tror jag. köra lite konor och sen låna deras hoj på uppkörningen.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
jag bokade uppkörning idag. jävlar va de börjar fyllas. är fullbokat 2 månader framåt.

jag kommer boka 2 80 minutare på kramers tror jag. köra lite konor och sen låna deras hoj på uppkörningen.

:tummenupp
Vilket datum kör du upp, då? Hoppas du blir mer vän med er6an än vad jag blev:gnissla Körde den iof bara några timmar, men ändå:rolleyes:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
:tummenupp
Vilket datum kör du upp, då? Hoppas du blir mer vän med er6an än vad jag blev:gnissla Körde den iof bara några timmar, men ändå:rolleyes:

hemlisch. de märker ni när göteborg står i ett enda fett moln av mina däckångor:)

jag har hört blandade åsikter om er6an. 2 nu som säger att den suger. och en som säger att det är den mest lättåkta hoj han har kört.

men jag tror inte de ska vara några ben. har åkt fighter förut änna;)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hmm tror ni man kan boka egen uppkörningstid även om man tar via körskola. Jag menar ifall dom inte fixar fram en uppkörningstid tillräckligt tidigt åt dig. Så att man har en för säkerhets skull? (kommer ihåg att det var sjukt långa köer förra året, och skolan ville inte boka tid förränn dom tyckte man var helt redo, men vad fan jag har ju kört hoj nästan varje dag under hösten och vintern....)
För jag vill ta mitt kort så fort jag fyllt 18. Sen måste man ju i och för sig ha en hoj att köra upp med :rolleyes: Får väl se till att ha skaffat en drz till sommaren :gnissla

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Hmm tror ni man kan boka egen uppkörningstid även om man tar via körskola. Jag menar ifall dom inte fixar fram en uppkörningstid tillräckligt tidigt åt dig. Så att man har en för säkerhets skull? (kommer ihåg att det var sjukt långa köer förra året, och skolan ville inte boka tid förränn dom tyckte man var helt redo, men vad fan jag har ju kört hoj nästan varje dag under hösten och vintern....)
För jag vill ta mitt kort så fort jag fyllt 18. Sen måste man ju i och för sig ha en hoj att köra upp med :rolleyes: Får väl se till att ha skaffat en drz till sommaren :gnissla

du får boka. men inte säkert dom vill följa med dej.

kolla så drzan inte har ett tillägg i rebeviset som säger att den inte gör mer än 75 km/h lr nåt i den stilen och är regad sjukt lågt. så är fallet med ktm 525 och husaberg 650. dom gör inte mer än 75 rest 80 enligt papprena:yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
du får boka. men inte säkert dom vill följa med dej.

kolla så drzan inte har ett tillägg i rebeviset som säger att den inte gör mer än 75 km/h lr nåt i den stilen och är regad sjukt lågt. så är fallet med ktm 525 och husaberg 650. dom gör inte mer än 75 rest 80 enligt papprena:yoparty

He he Ok :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag började inte förän 12 så allt va överstökat när jag kom till skolan:D glad är jag för de. hade prov som jag för en gång skull pluggat till.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
är tydligen modärnt att hålla det hemligt och jag är en riktig mjukis som bangar grupptrycket.

lr så är det för att reta er och framförallt dej;)

Mja, mig stör det inte så mycket. Men det hade ju iof varit rätt kul att att få ge igen efter alla pikar jag fick av dig då jag kuggade:D (Om du nu av en händelse skulle råka kugga:rolleyes: )

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
:7peta

Har trådens namn ändrats?:va
När ska det bli bra väder igen?:va
Varför är jorden rund?:va

Tydligen har du blivit ägd och får härmed inte skriva i denna tråden krillan då du kör 650:D
Ne nu ska vi inte vara taskiga :( Undrar vem som som ändrat detta nu :va
Btw så SNÖADE det förrut igen :huvet

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Men.. haha liksom ofta att dom bara byter namn på tråden i Göteborg ? :va
Det är väll bra med en "mogen" kille i tråden med 650 ? :D :tungan

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...