Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Nästnästa vecka, då blir de åka:yoparty

Blev det ingen film från fredagen, Zarrell?

Näh men det var liksom 5 wheelies som var ok typ. Jag hade ju inte hunnit komma igång förrän kamera batteriet tog slut. Plus att motorns skick gör att det blir ganska korta wheelies, inget speciellt direkt.

Edit: Hmm konstigt, klockan är halv 6 och det har inte ljusnat någonting ännu :rolleyes:

Edit2: Ah nu börjar det ljusna, kvart i 6. Men fan vad det blåser, knakar utanför mitt fönster :gnissla

NÄMEN VAD I HELVETE det är ju värsta snöstormen ute! Va Fan ska jag köra in till Göteborg med hojen idag? Kommer väl få lasta hojen på en kärra för att köra den till Honda :huvet

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Nej jag går i skolan till och med skärtorsdagen. Men fan också hoppas snön e borta och det e gött väder lagom till nästa helg.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag e ledig tisdag tors och fredag. Har också bara två lektioner kvar den här veckan. En idag och en på onsdag, nöjd som fan :)

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
NÄMEN VAD I HELVETE det är ju värsta snöstormen ute! Va Fan ska jag köra in till Göteborg med hojen idag? Kommer väl få lasta hojen på en kärra för att köra den till Honda :huvet

ÄHHHH! Jag såg fanimej en harley köra förbi när jag var påväg till skolan :va

Gött o vakna 8 idag och hade glömt ställa klockan, trodde det var söndag och fortsatte sova:D sen vakna vid 11 och blev tvungnen o kolla på almenackan ifall det var måndag eller inte:näsblod Gött med bara 1 lektion iaf :yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Idag så drar ju dem flesta körskolorna igång med mc-säsongen. Måste vara jättekul med körlektion idag:D fast dem är nog inställda:rolleyes:
gött iaf att de e no mår övningskörning i regn o annats hemskt väder:yoparty

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Gött att jag har lov nu då då :D och nästa vecka har man ju självklart lov också :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
nån som är på att nita han jävla väderguden som driver med oss? på sommarn är de kallt och på vintern är det varmt. och sen när vi börjar få upp hoppet så skickar den idioten ner lite snö och snöstorm för att få ännu fler folk att börja skära sej:huvet

påtal om skolan och lov. 2 lektioner idag, 2 lektioner imån, 1 lektion på onsdag och 2 på torsdag:) ganska soft vecka faktiskt:)

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Skola då :tungan

Går tills på torsdag
LOV
Ledig måndag och tisdag
Vid lunch på torsdag skidresa till Kvitfjell i Norge :tuttar

Ska bli as gött :D

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Någon som har en hemsida där man kan ladda ner Windows movie maker?

Vore gud värt då vi ska göra en film om hemsedal :D

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
på tal om skolan, va inne och vände idag, fick reda på att läraren vi skulle ha va sjuk så 0 lektioner idag, 1 imorgon, 2 på onsdag och 1 på torsdag. hyfsat soft men vi har lite arbeten som ska vara klara nu :(

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
påtal om skolan och lov. 2 lektioner idag, 2 lektioner imån, 1 lektion på onsdag och 2 på torsdag:) ganska soft vecka faktiskt:)

Jag har prov på onsdag och torsdag sen skulle alla fysik labbrapporter in igår (måndag morgon) och sen ska alla kemi labbrapporter från hela året in på torsdag :fatta!

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Vafan är det för über skolor alla går i? 1 lektion om dagen o sånt :S Går till 4 på torsdag sista lektionen är nästan 4 timmar lång:näsblod Iofs imon slutar jag 12 så..:D

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag har prov på onsdag och torsdag sen skulle alla fysik labbrapporter in igår (måndag morgon) och sen ska alla kemi labbrapporter från hela året in på torsdag :fatta!

prov imån. måla ett porträtt tills på torsdag. vilken tur att jag har börjat med det:D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...