Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Bokar teorin nu på torsdag, sen bokar jag uppkörning dirr när jag klarat den, så får jag övningsköra så mkt de går innan..Finns de ingen tid i gbg får jag la ta nån annanstans, vill gärna ha lappen i maj-juni iaf :gnissla Får la hoppas det går vägen..:)

i maj hahaha. de kan du glömma om du ska köra upp i gbg. har du inte ens bokat teori än?

första lediga tid så sent i idag va 14 juni tror jag. lr 18 kanske de va.

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
men blir det någon körning imån eller? fan vill ta hojen till skolan så jag kan dra vid 2 men har gympa i skatås direkt på morran. Någon som vet omm dom har något ombyte där man kan lägga in grejerna?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
men blir det någon körning imån eller? fan vill ta hojen till skolan så jag kan dra vid 2 men har gympa i skatås direkt på morran. Någon som vet omm dom har något ombyte där man kan lägga in grejerna?

Det ligger ju ett gym i skatås, så ni kanske får låna ett omklädningsrum där:tummenupp

GaJoL, som t4pp3r säger, det är ont om tider, va glad om du har lappen i Juli:näsblod

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag kan köra en liten stund idag, måste vara hemma runt halv 6. vill ha revansch på mig själv från igår:tungan
0730-401198

Fan, du skulle ringt mig istället. Jag, Mr.Dude (bakpå mig) och Zarrell åkte till biltema, vi snurrade även runt lite i stan, och käkade på Burgerking. Riktigt trevligt, och varmt:tummenupp

Åkte igenom mölndal på vägen hem, vid 1800tiden :tummenupp

Imon är intressant, men jag ska inte köra så mycket förens efter torsdag, har bes. då och det är inte mkt bakdäck kvar :huvet :näsblod

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Det ligger ju ett gym i skatås, så ni kanske får låna ett omklädningsrum där:tummenupp

GaJoL, som t4pp3r säger, det är ont om tider, va glad om du har lappen i Juli:näsblod

Får snart psykos på detta, varför tog jag inte skiten i somras bara.. Aja blir väl att boka nån annan stans då. Men fan går väl att få avbokade tider o sånt också, right?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Limez: Trodde att ni skulle köra senare:huvet Annars hade jag ringt. Ni är efterlysta i Var det du???-tråden i gbg-forumet, din hoj blev tydligen tagen för en Honda Hornet:D :rolleyes:

Btw, tro fan att du inte har något bakdäck kvar n'r du står o börnar vid rodljusen:D

Får snart psykos på detta, varför tog jag inte skiten i somras bara.. Aja blir väl att boka nån annan stans då. Men fan går väl att få avbokade tider o sånt också, right?

Gjorde samma misstag som dig. Både med att inte ta kortet under samma år som jag blev 16 o sedan inte pluggade teori o fick d gjort under vintern.:rolleyes:

Håll huvudet kallt så löser du nog det:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Limez: Trodde att ni skulle köra senare:huvet Annars hade jag ringt. Ni är efterlysta i Var det du???-tråden i gbg-forumet, din hoj blev tydligen tagen för en Honda Hornet:D :rolleyes:

Btw, tro fan att du inte har något bakdäck kvar n'r du står o börnar vid rodljusen:D

Har märkt det :) :tummenupp

Ähh, börnar gör jag bara när jag åker gruppkörningar och vill visa att jag är något, eller när kameran rullar :D :D :rolleyes: :tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Hahahahahhaha, din jäfel:mad: :huvet :D :arsele :tungan

Du är en liten jävel DownKrille, du får fan ta och skaffa dig en riktig hoj så du hänger med mig även i kurvorna, inte bara blåser om mig på rakorna :D
Eller så får du skaffa mer odödlighetskännsla och inte vara så rädd för grus :rolleyes:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Jag ska skaffa mig en riktig motard så jag kan spara på framdäcket på rakorna :rolleyes:

Ähh, det går på fmx´en också, det är bara du, DownKrille, som är för slapp på rullen:D :)

Fick jag upp min gammla mt5a (1 hk) och körde 25 meter så ska la du klara det med lite mera effekt eller? :) :rolleyes:

Bifogat

• mt.JPG
    mt.JPG
    210.6 KB · Visningar: 33
  • mt4.JPG
    mt4.JPG
    234.8 KB · Visningar: 32

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
om du säger de så, cpemil (för du sa ju att även du såg lite handikappad ut på bilden:D)
men det e ju roligare körning me en "riktig" motard oxå:yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

bra limez:yoparty

krillans dissar är alltid lika tunga:) cpemil... :gråta ... hur tar du de emil? jag finns där om du behöver prata.

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Bifogat

• lol.JPG
    lol.JPG
    23.9 KB · Visningar: 26
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...