Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Oh helvete också, ser att det e mulet ute nu =[

Det stod på väder rapporten att det skulle vara regn idag, så det är väl det som kommer nu då =S

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Kanske blir lite bättre senare, såg rätt ljust ut på vissa håll, och Mölndal är ju staden som alltid regnar:rolleyes: redan nu har det börjat ljusna lite här:)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
VAFAAAN, ser ju ut som en j*vla j**e på ena bilden, eller som en j*vla docka från en tjeckisk dockteater:mad:: :huvet

Men om vi skulle kunna släppa alla kränkande bilder och personliga påhopp: är det någon som ska köra idag? Är ju sol ute:rolleyes:

Haha,,, Det finns ganska mkt sjuka bilder på mig ute på nätet så det är bara att köra igång detektivarbetet och leta, ett tips är ju bilddagboken :D :)

Kan inte köra idag iallafall, måste byta ljuddämpare och så idag, besiktning imorgon:huvet :D

Men sert nu att som Zarrell säger så är det fint ut mot havet men jäkligt grått innåt mot landet.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Jag drar ut nu, funderade på att ta en paus från åkandet idag men jag kollade just lite stunt filmer och blev sjukt sugen. Tänkte mest nöta parkeringar i kungsbacka så det blir mest ett tränings pass för min del istället för en cruise runda. Men om nån vill nåt eller kör i närheten så kan ni ju ringa.

För er som missat det är mitt nummer 0733450980 ;)

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
Dött? Ja för det e ju nästan bara jag, Krillan och Limez som varit intresserade av sammåkning denna veckan :gnissla

jo men asså jag e inte så sugen på samåkning nu när jag går i skolan och tränar också har ju inte varit något speciellt väder denna veckan heller :gnissla

veinge_dt

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2007
Hoj
DT125R SM
Fan kan ni inte ta en dag i helgen och köra lite längre ner typ i kungsbacka eller något. Är ju långt om man ska ända upp till götet för att köra lite.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Mmmm annars kan vi bestämma redan nu om nån vill köra tex. imorgon, för på lördag ska det bli skit väder tror jag. Så imorgon eller söndag kanske kunde vara nåt.

Vi var ju i kungsbacka o körde förra veckan:tungan :rolleyes:
Men om vi ska komma ner till er så får ni komma upp till oss nån gång med:7peta:D

Jag har kört i göteborg 3 gånger den senaste veckan :gnissla

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...