Samåkning för 125cc i Göteborg

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
nääh men jag kan inte köra nu... Däcket e slut och ska byta i början av maj fortfarande

Dock har jag upp täckte lite läckage från lite ställen, lägger upp bilder snart! :/

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Såg Zarrell i närheten av centralen i Kba förrut, fick ju inte se någon wheelie:gråta

Psst, säg inte detta till någon, men det är jag som är på bilderna o filmerna med Zarrell's hoj, men idag så låg jag hemma o lirade xbox medans Zarrell själv va ute o åkte, därför fick du inte se något spektakulärt;):D

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Psst, säg inte detta till någon, men det är jag som är på bilderna o filmerna med Zarrell's hoj, men idag så låg jag hemma o lirade xbox medans Zarrell själv va ute o åkte, därför fick du inte se något spektakulärt;):D

Keep on dreaming :D

Såg Zarrell i närheten av centralen i Kba förrut, fick ju inte se någon wheelie:gråta

Ah ber om ursäkt, vilken tid var det:) ? Jag brukar dra en wheelie på 2ans växel typ 70% av gångerna förbi där. Kan ha varit mycket bilar och dålig timing, brukar alltid få vänta så jag inte hinner ikapp framförvarande bil när jag slangar:gnissla Eller så var jag bara inte uppvärmd och vågade inte chansa :näsblod

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Keep on dreaming :D

Ah ber om ursäkt, vilken tid var det:) ? Jag brukar dra en wheelie på 2ans växel typ 70% av gångerna förbi där. Kan ha varit mycket bilar och dålig timing, brukar alltid få vänta så jag inte hinner ikapp framförvarande bil när jag slangar:gnissla Eller så var jag bara inte uppvärmd och vågade inte chansa :näsblod

hehe var väl lite efter 6 tiden, var nog lite för mycket trafik dock:)

Krillan, ner till åby och öva på slangen nu!:mad:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Krillan, ner till åby och öva på slangen nu!:mad:
det är förbjudet för mc-åkning på åby-parkeringen, senast jag var där så kom de en grinig jävla gubbe o körde bort mig:rolleyes: Sedan så är inte åby det mest ultimata stället för att träna slangning på, det finns mkt bättre ställen. sedan så har jag lagt slagningen på is, tar upp det igen n'r jag bytt hoj, nu är det framhjul som gäller ist:yoparty :tungan

Men NÅN som vill ut o KÖRA idag?

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
det är förbjudet för mc-åkning på åby-parkeringen, senast jag var där så kom de en grinig jävla gubbe o körde bort mig:rolleyes: Sedan så är inte åby det mest ultimata stället för att träna slangning på, det finns mkt bättre ställen. sedan så har jag lagt slagningen på is, tar upp det igen n'r jag bytt hoj, nu är det framhjul som gäller ist:yoparty :tungan

Men NÅN som vill ut o KÖRA idag?

Bara stora delen av parkeringe som är förbjudet:rolleyes: Klart det inte är ultimat, bara sa något som ligger hyffsat nära:p Fått nåra svar på annonsen ännu då? Börjar närma sig sommar nu fan ju :)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Även om stora delen av parkeringen är förbjuden för mc så kommer det ändå att komma nått grinigt fan o försöka köra bort en:rolleyes:

Annonsen har gått ut, ska lägga in en ny.

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Även om stora delen av parkeringen är förbjuden för mc så kommer det ändå att komma nått grinigt fan o försöka köra bort en:rolleyes:

Annonsen har gått ut, ska lägga in en ny.

Hehe, synd att dom förbjudit mc där, man borde ju ändå få övningsköra där tycker man :va
Fan vilka minnen man har från när man väckte zigenarna där i sina husvagnar med moppetutan för några år sen:rolleyes:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jadu, har inte smakat på det :va

Verkar som vi vann över idioten med gocarten btw tapper:D :yoparty

han är ju dum i huvvet.

100 spänn på att han inte ens kommer få ihop skiten. och OM han lyckas så kommer ramen vara åt helvete för klen.

men herre jävlar, det har varit sol mestadels av dan och lite småmulet men inte en droppe regn. det har idag, varit minst lika bra väder som den lördagen för 2-3 veckorsedan då vi sammlades på gp o körde... eller körde o körde...:rolleyes:

här har det duggregnat;)

och nu har ribban stigit och väder som var okej för 2 veckor sen är numera inte alls okej.

Last edited:

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
han är ju dum i huvvet.

100 spänn på att han inte ens kommer få ihop skiten. och OM han lyckas så kommer ramen vara åt helvete för klen.

Precis, schitzo verkar han vara också när han först ska köpa en nästan ny motor för 10 tusentals kronor bara för gamla "går för dåligt och inte håller" sedan köper sig ett 1800-tals renoveringsobjekt för 3 tusen. Totalt rensad i skallen :näsblod

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...