Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Alla kan inte vara proffs från början som dig![]()
Nä, iofs. Jag ska fan ta och skaffa en reetard i framtiden, så ska du få se på vurp.... slangning
Alla kan inte vara proffs från början som dig![]()
Såg Zarrell i närheten av centralen i Kba förrut, fick ju inte se någon wheelie![]()
Psst, säg inte detta till någon, men det är jag som är på bilderna o filmerna med Zarrell's hoj, men idag så låg jag hemma o lirade xbox medans Zarrell själv va ute o åkte, därför fick du inte se något spektakulärt![]()
Såg Zarrell i närheten av centralen i Kba förrut, fick ju inte se någon wheelie![]()
Keep on dreaming![]()
Ah ber om ursäkt, vilken tid var det? Jag brukar dra en wheelie på 2ans växel typ 70% av gångerna förbi där. Kan ha varit mycket bilar och dålig timing, brukar alltid få vänta så jag inte hinner ikapp framförvarande bil när jag slangar
Eller så var jag bara inte uppvärmd och vågade inte chansa
![]()
det är förbjudet för mc-åkning på åby-parkeringen, senast jag var där så kom de en grinig jävla gubbe o körde bort migKrillan, ner till åby och öva på slangen nu!![]()
det är förbjudet för mc-åkning på åby-parkeringen, senast jag var där så kom de en grinig jävla gubbe o körde bort migSedan så är inte åby det mest ultimata stället för att träna slangning på, det finns mkt bättre ställen. sedan så har jag lagt slagningen på is, tar upp det igen n'r jag bytt hoj, nu är det framhjul som gäller ist
![]()
![]()
Men NÅN som vill ut o KÖRA idag?
Även om stora delen av parkeringen är förbjuden för mc så kommer det ändå att komma nått grinigt fan o försöka köra bort en
Annonsen har gått ut, ska lägga in en ny.
Ingen körning idag heller, vart är världen på väg![]()
hur gott är vädret då?![]()
hur gott är vädret då?![]()
Jadu, har inte smakat på det![]()
Verkar som vi vann över idioten med gocarten btw tapper![]()
![]()
men herre jävlar, det har varit sol mestadels av dan och lite småmulet men inte en droppe regn. det har idag, varit minst lika bra väder som den lördagen för 2-3 veckorsedan då vi sammlades på gp o körde... eller körde o körde...![]()
Okejhär har det duggregnat
och nu har ribban stigit och väder som var okej för 2 veckor sen är numera inte alls okej.
han är ju dum i huvvet.
100 spänn på att han inte ens kommer få ihop skiten. och OM han lyckas så kommer ramen vara åt helvete för klen.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |