Någon som är sugen på att komma ner typ till falkenberg nästan helg och köra? Om vädret blir bra då.
Fina bilder! Stoppiesarna ser ju nice ut nu krillan, kommer du en bit nu eller?
Fina bilder! Stoppiesarna ser ju nice ut nu krillan, kommer du en bit nu eller?
Det går framåt kan man säga![]()
Hoppas det blir lite körning idag och hoppas att Spinner (Urbansson) klarar uppkörningen så han kan ut och spinna lite gummi![]()
Efter idag så är Limez ego större än någonsin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GaJoL, sluta pimpa hojen o fixa ditt jävla kort nån gång![]()
Haha duu, kan säga att jag är så lat nu så jag knappt orkar dra några kablar till baklampan. Så nått vidare hardcorepimping på hojjen blir det inte just nuSpeciellt kul att man lagt bud på typ 2 gianelli rör och 2 dep pipe, och i sista sekund kommer nån dåre och lägger över-.-
Men min handledare får äntligen hojjen denna vecka så då blir det att börja köra som fan. köra som fan. Teoriprov är bokat o allt, sedan bokar jag en uppkörning vart fan som helst i princip så fort det är klart
Angående spinner så snacka jag me honom förrut, tydligen hade han kört segare en vad man behöver (nu ska man tydligen köra för snabbt enligt VV, skämt åsido) Men han fick en ny tid i mitten av maj typ
EDIT: Snygga skrap där Limez![]()
privatist = kom tillbaka och visa att du kan dehär...
Man blir ju rätt så sugen på att vara privatist. Liksom, det är tydligen en avgift på 500kr för att bli medlem i nånting så att man får använda manöverbanorna(typ en parkering eller nått på något random ställe, minns inte helt korrekt)
Sedan behövde man boka en dubbellektion för att träna på manöverbanan =1500kr
Detta blir tillsammans 2000kr och det är bara för att visa att man kan köra banan för trafiklärarna så att de kan ge en uppkörningstid. Känns lite bortkastat.
Hur är det med detta "om körskolan godkänt dig så har läraren mer överseende ifall du gör misstag". Stämmer det mycket?
jag har gått i samma fälla. och dom informerade mej efter min körlektion
de sista?va menar du? skolan måste godkänna dej innan dom bokar uppkörning åt dej. kommer nog köra upp som privatist. vet inte hur de blir. har bokat tid provat och lånar skolans hoj. kommer åka dit med dom oxå. men jag tror fortfarande jag kommer räknas som privatist.
I vissa fall verkar de kugga folk nästan för skojjs skull, eller så är det kanske historierna som överdrivs endel, vad vet jag?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |