Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Vad brukar civilpoliser göra på valborg :huvet :mad:

Jaa, elle cider som skulle dricka:bladder, jag gillar ju inte ens de. Gick på utanför centralen för att ta spårvagnen till näset.
Vi har asskul och skojar så kmr de jävla civilpoliserna fram och flashar sin jävla bricka:mad:

Vi vill se vad ni har i påsen, hur gamla e ni blablabla
Sedan fick vi hälla ut all dricka. Jag frågade om de skulle kontakta våra föräldrar, de sa nej men vi vill ha uppgifter.

Så efter jag lämnat uppgifter säger de jävla polisfi**orna att de kmr skicka ett brev hem med uppgifter om hur mkt jag hade och alkoholhalt, hela köret. Mina föräldrar tror att jag skulle dricka 12 cider själv, yäääss:huvet

Så fick ringa far, han var la ingen vidare glad över detta.
Mor tyckte jag var dum i huvudet som gick med en påse mitt inne i stan.
Har dock inte pratat med någon av dom öga mot öga än så får la se hur de går.

Aja blev fest i rikemanshus i näset, dock kände la man inte alltför många så stannade bara några timmar.

För övrigt var klockan 20.30 när de stannade oss så förstörde ganska mkt då jag knappt hunnit dricka.
Sedan åkte polarna på att de hade vodka, vin och cider så de ligger inte hellre på topp.

Aja nu har jag cup om 4 timmar, bara att tagga tills dess.
Blev lite långt :D

du skulle hängt med till blomman ist.

fråga wilhelm va han känner för mark och farbron;)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
ja. han kom inte ens ihåg vart han parkerat hojen:D

Det är ju en gammal klassiker från förra fredagen som han drog upp igen bara (då visste han seriöst inte var han hade ställt hojen), men kul ändå :D :) :tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Visste ju inte ens att blomman hade något, jag hade nog inte hittat ditt ändå med mitt lokalsinne xD :D

Zarrell, vad känner du för mark och farbrorn då? ;)
Vad menas egentligen?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Visste ju inte ens att blomman hade något, jag hade nog inte hittat ditt ändå med mitt lokalsinne xD :D

Zarrell, vad känner du för mark och farbrorn då? ;)
Vad menas egentligen?

en riiiktigt mörk och hemsk historia som vem som helst hade klassat som mardrömm.....

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha jag får väl berätta då:D

för er som har träffat mark när han har fått i sej lite alkohol ser det förmodligen framför sej. farbron har jag ingen större erfarenhet av men han funkar säkert likadant...

iaf...

vi satt å prata lite skit runt elden. wilhelm satt ensam på en trästock. mark och farbron kommer gående, sätter sej tätt intill på varsin sida om wilhelm och börjar prata om hur och vad dom skall göra med honon. han får välja om vitgummi skall användas eller inte. resten skall mark och farbron bestämma. mark berättar även att han hört (jag tror han har egna erfarenheter dock:gnissla) att det känns bättre om man slappnar av men att han själv inte tror det spelar någon roll när det väl ska släppas till......

här satt wilhelm med två främmande karar och visste inte riktigt hur han skulle bemöta alla hemska ord som en sekunden träffade hans högra trummhinna och andra sekunden hans vänstra. han såg lite smått vilsen och en smula generad ut måste jag säga:)

jag vet inte hur wilhelm mår idag men jag misstänker att han vaknade kallsvettig mer än en gång i natt och tog sej åt rumpan och insåg att det hela bara varit en drömm:)

snipp snapp snut nu va sagan slut....

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...