Samåkning för 125cc i Göteborg

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Någon som har pratat med Tapper? Hur gick det? :va

:)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
du börjar bli bra på deädär med downstyle krillan;)

en fet lowrider med hoppande stötdämpare och schysta högtalare och du är kungen på gatan:yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
du börjar bli bra på deädär med downstyle krillan;)

en fet lowrider med hoppande stötdämpare och schysta högtalare och du är kungen på gatan:yoparty

Haha, ja han är grym:)

Men vafan! Gick det vägen?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Idag var jag farligt nära första vurpan. Efter att ha tränat stoppies några timmar på freeports parkering (som idag gick riktigt bra) så tog jag o Zarrell oss en tur genom kungsbacka, gjorde lite shyssta stoppies vid rödljusen o självförtroendet var på topp. (Wilhelm överglänste en såklart med sina wheelies:rolleyes: )

Men så när vi kör utanför Wilhelms skola så beslutar jag mig för att göra ännu en stoppie, i rätt hög fart, vilket resulterar i att framhjulet låser sig, hojen börjar kränga och nästan wobbla och jag lyckas till slut få den upprätad. Med hjärtat o halsgropen försökte jag återhämmta mig från chocken, som ännu sitter kvar lite i en.

Tack, Wilhelm, för att du varnade mig för den glashala asfalten:argpådato :tungan

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Idag var jag farligt nära första vurpan. Efter att ha tränat stoppies några timmar på freeports parkering (som idag gick riktigt bra) så tog jag o Zarrell oss en tur genom kungsbacka, gjorde lite shyssta stoppies vid rödljusen o självförtroendet var på topp. (Wilhelm överglänste en såklart med sina wheelies:rolleyes: )

Men så när vi kör utanför Wilhelms skola så beslutar jag mig för att göra ännu en stoppie, i rätt hög fart, vilket resulterar i att framhjulet låser sig, hojen börjar kränga och nästan wobbla och jag lyckas till slut få den upprätad. Med hjärtat o halsgropen försökte jag återhämmta mig från chocken, som ännu sitter kvar lite i en.

Tack, Wilhelm, för att du varnade mig för den glashala asfalten:argpådato :tungan

Ha ha så farligt var det väl inte, man måste alltid vara berred :)

Jag kände lite lätt på underlaget och beslutade mig för att inte göra en stoppie för jag har låst framdäcket där en annan gång. Tänkte, hmm ska jag varna Krillan, äsh han klarar sig själv han har säkert ändå bättre grepp om han nu försöker. Du får väl lära dig att kolla själv om asfalten e dålig:gnissla . Jag trodde inte det skulle vara några problem eftersom jag låste däcket innan när du hade hur bra grepp som helst.
Bra träning idag annars, sladdade runt inne i innerstaden senare, jag tror mina däck skrek som fan för när jag körde runt ett hörn förbi en uteservering satt alla redan och kollade åt mitt håll :D

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Ähh, så halt kan det inte ha varit! JAG vet vad HALT är förnått!

:näsblod

:rolleyes: :) :D

jag tror mina däck skrek som fan för när jag körde runt ett hörn förbi en uteservering satt alla redan och kollade åt mitt håll :D

Bara så att alla vet så inte Wille dum i huvudet eller döv. Det är så att han kör med musik i örona! :näsblod

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
NÄR SKA VI BÖRNA?:yoparty

När din moppe är klar. Eller när min moppe är klar. Eller när du har köppt en riktig hoj. Eller när jag får köra min riktiga hoj. Eller när Downie inte är rädd för att corden ska synas.

:) :D

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Bara så att alla vet så inte Wille dum i huvudet eller döv. Det är så att han kör med musik i örona! :näsblod

Ha ha jag hörde knappt vad ni sa på stationen, körde förbi med house of pain dunkandes i öronen :D

Lite jobbigt att ha sånna in-ear aka öronprops hörlurar, även om jag stänger av musiken hör jag dåligt :huvet . Hoppas inte att jag stod o skrek när jag snackade med er, svårt att höra hur högt man snackar :gnissla

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ha ha jag hörde knappt vad ni sa på stationen, körde förbi med house of pain dunkandes i öronen :D

Lite jobbigt att ha sånna in-ear aka öronprops hörlurar, även om jag stänger av musiken hör jag dåligt :huvet . Hoppas inte att jag stod o skrek när jag snackade med er, svårt att höra hur högt man snackar :gnissla

Haha, nä det var rätt normal samtalston :)

Men seriöst, ur trafiksäkerhetssynpunkt så är det rätt så dummt att åka runt och inte höra någonting. Tänk om det skulle dyka upp en ambulans eller någonting:rolleyes: Eller om du blir omblåst av en sporthoj, och inte är beredd, då kan det gå illa :näsblod

:) :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...