du börjar bli bra på deädär med downstyle krillan
en fet lowrider med hoppande stötdämpare och schysta högtalare och du är kungen på gatan![]()
Någon som har pratat med Tapper? Hur gick det?![]()
![]()
Han klarade de![]()
Gött, synd att han inte har någon riktig motorcykel då![]()
![]()
Grattis![]()
![]()
Synd att inte du heller har det![]()
Kåpor, pyttsan![]()
![]()
![]()
Min går fortare än din!
När min är strypt och din ostrypt!![]()
![]()
Va det inte 150 din toppade ostrypt![]()
Närmare 250 skulle jag gissa![]()
![]()
160 strypt tror jag det var.
Runt 260 ostrypt![]()
Runt 170 stryptPiskar Krillan!
Idag var jag farligt nära första vurpan. Efter att ha tränat stoppies några timmar på freeports parkering (som idag gick riktigt bra) så tog jag o Zarrell oss en tur genom kungsbacka, gjorde lite shyssta stoppies vid rödljusen o självförtroendet var på topp. (Wilhelm överglänste en såklart med sina wheelies)
Men så när vi kör utanför Wilhelms skola så beslutar jag mig för att göra ännu en stoppie, i rätt hög fart, vilket resulterar i att framhjulet låser sig, hojen börjar kränga och nästan wobbla och jag lyckas till slut få den upprätad. Med hjärtat o halsgropen försökte jag återhämmta mig från chocken, som ännu sitter kvar lite i en.
Tack, Wilhelm, för att du varnade mig för den glashala asfalten![]()
![]()
Idag var jag farligt nära första vurpan. Efter att ha tränat stoppies några timmar på freeports parkering (som idag gick riktigt bra) så tog jag o Zarrell oss en tur genom kungsbacka, gjorde lite shyssta stoppies vid rödljusen o självförtroendet var på topp. (Wilhelm överglänste en såklart med sina wheelies)
Men så när vi kör utanför Wilhelms skola så beslutar jag mig för att göra ännu en stoppie, i rätt hög fart, vilket resulterar i att framhjulet låser sig, hojen börjar kränga och nästan wobbla och jag lyckas till slut få den upprätad. Med hjärtat o halsgropen försökte jag återhämmta mig från chocken, som ännu sitter kvar lite i en.
Tack, Wilhelm, för att du varnade mig för den glashala asfalten![]()
![]()
jag tror mina däck skrek som fan för när jag körde runt ett hörn förbi en uteservering satt alla redan och kollade åt mitt håll![]()
NÄR SKA VI BÖRNA?![]()
Bara så att alla vet så inte Wille dum i huvudet eller döv. Det är så att han kör med musik i örona!![]()
Ha ha jag hörde knappt vad ni sa på stationen, körde förbi med house of pain dunkandes i öronen![]()
Lite jobbigt att ha sånna in-ear aka öronprops hörlurar, även om jag stänger av musiken hör jag dåligt. Hoppas inte att jag stod o skrek när jag snackade med er, svårt att höra hur högt man snackar
![]()
När din moppe är klar. Eller när min moppe är klar. Eller när du har köppt en riktig hoj. Eller när jag får köra min riktiga hoj. Eller när Downie inte är rädd för att corden ska synas.
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |