Folk sitter tamefan o sover i trafiken. Idag var fan värst, höll på att åka in i två bilar efter skolan. Först kom jag och skulle svänga vänster, låg i rätt körfält och bilen på andra sidan som också skulle svänga vänster hade väjningsplikt, så jag glider över men då kör puckot ut men tvärnitar och bara "oj", jag fick bromsa som fan och blev irriterad över att han inte kollat en gång extra åt höger. Nästa var fan ännu värre, det var kö nästan hela vägen upp för tingberget i kungsbacka och vägarbete o trångt så jag körde in på cykel/gång banan och körde parallelt med vägen. Sen kom jag till övergångs ställen vid en infart (där man svänger in till tingbergsvallen) och bromsar ner och tänker svänga ut på vägen igen, men då kommer en kärring svängandes in vänster rätt över övergångstället utan att ha tittat över huvudtaget. Hon såg väl att det inte stod nån gångtrafikant och väntade så hon körde bara utan att kolla när det kunde kommit cyklister, moppedister som det alltid gör eller jag i det här fallet. Sen är det ju grus över hela skiten efter byggarbetet så jag tvärnitar och låsar båda däcken o glider men hinner få stop innan bilen som bara fortsätter att köra och kärringn sitter som ett frågetecken typ: jaha varför kommer du här med din moped pojk och fattar inte att jag kunde glidit omkull och flugit rätt in i hennes bil. Hade man inte varit lite erfaren så hade man lätt tappat kontrollen, framdäcket glidit undan och man hade glidit på gruset in i bilen. Kärringen verkade dock inte fatta nånting trots att jag tutade som fan.. hon bara fortsatte att köra förbi. Skulle fan kört bort och frågat henne hur jävla borta i huvet man får va. Man kan fan inte bara svänga utan att kolla sådär....jävla puckon i trafiken idag.