Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
moha skrev:
2064238 hej,

bor i malmö, hänger gärna på i alla tider och väder :fyllisar
åker till eslöv ganska ofta och då kör jag gärna genom Lund. körde där igår runt 17-tiden, och jag såg inte en enda jävla hoj. tråkigt :-( körde runt i malmö och det var ganska tomt det med.

vi ses där ute. :hihi

roligt med fler folk!!! var med ute i förigår.. såg 2 hojar faktiskt :)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Som det ser ut nu så ska det bara vara att justera mitt styrlager lite så fixas denna säsongen fortare än kvickt! :banana
Måste definitivt vara klart till lördag.......
Har dessutom skaffat nytt boende till min särbo och nu ska hon få ett närmare boende till mig samt insynsskyddat! Jippie!!

Snart slipper man åka bil för att sen åka hoj. :tummenupp

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
JKay skrev:
2064917 Som det ser ut nu så ska det bara vara att justera mitt styrlager lite så fixas denna säsongen fortare än kvickt! :banana
Har dessutom skaffat nytt boende till min särbo och nu ska hon få ett närmare boende till mig samt insynsskyddat! Jippie!!

Snart slipper man åka bil för att sen åka hoj. :tummenupp

Alla andra vill ha fanskapen så långt ifrån en som möjligt, men du vill ha hene nära vid!? Tokfan så kan du ju inte göra o förstöra din macho-stil!? Skärpning pågablära!! :D :7peta :pannkyss

Solid snake

Guest
JKay skrev:
2064917 Som det ser ut nu så ska det bara vara att justera mitt styrlager lite så fixas denna säsongen fortare än kvickt! :banana

Det fixar vi då, ta med verktyg. :gnissla

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Rexy -07
god morgon på er,

eftersom jag jobbar natt så har jag precis vaknat och gissa vad jag ser SOOOOL :banana :banana :banana är det fler som har möjlighet så är ni välkomna till malmö. nu skall jag ut och "köra in hojen" :gnissla

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
moha skrev:
2067014 god morgon på er,

eftersom jag jobbar natt så har jag precis vaknat och gissa vad jag ser SOOOOL :banana :banana :banana är det fler som har möjlighet så är ni välkomna till malmö. nu skall jag ut och "köra in hojen" :gnissla

Gottegris..... :huvet

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
moha skrev:

härligt :=) ska bjuda föräldrar på mat och ta lite pisse prov mm, är ju försöksperson som grund yrke :hihi men imorgon dåå blir det körning

HbgQ

Guest
moha skrev:

Åker igenom Malmö på vägen hem...
Kanon väder ute...Hur skönt som helst att köra..

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ska på 60 årskalas om en kvart...annars hade jag åkt ut nu. SOOOOOOLL!!!!! :yoparty

Våren.... :Bugar

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
jäääklar vad fint väder det är i Lund.. imorgon ska jag ut på en låång runda så man e pigg på en stooora turen på måndag som tar mig till värnamo :banana

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Morrn alla!
Mulet just nu såhär på morgonen.....hoppas på bättre väder senare. MC-tur blir det iaf, någon? :)

jasmine

R.I.P-FALLEN RIDERS
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
R1-01
kör R1-självklart med.

japp,räkna med mig o polare.

när kör vi,e lite backis.

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
alla med skrevraket ska ut o köra idag.... men hur många motarder får man ihop till en liten busrunda???? inte en enda :mad: :mad:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
chukabowa skrev:
2069189 alla med skrevraket ska ut o köra idag.... men hur många motarder får man ihop till en liten busrunda???? inte en enda :mad: :mad:

regnar i lund.. får vänta tills imorgon.. men ska vi bestämma en tid imorgon alla?

OCh en fråga till. VARFÖR kan inte alla mc-sorter köra tillsammans.. varför måste de som har motard köra för sig och dom som har plastraketer köra för sig?

Förklar för mig ..

aNdi

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2006
Hoj
GSX-R 750, KTM 625 sc
Edvardsson skrev:
2069396 regnar i lund.. får vänta tills imorgon.. men ska vi bestämma en tid imorgon alla?

OCh en fråga till. VARFÖR kan inte alla mc-sorter köra tillsammans.. varför måste de som har motard köra för sig och dom som har plastraketer köra för sig?

Förklar för mig ..

Hänger gärna med på en sväng om vädret tillåter. Bor i malmö och kör en gixxer

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj