Samåkning i Lund

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Edvardsson skrev:
2069396 regnar i lund.. får vänta tills imorgon.. men ska vi bestämma en tid imorgon alla?

OCh en fråga till. VARFÖR kan inte alla mc-sorter köra tillsammans.. varför måste de som har motard köra för sig och dom som har plastraketer köra för sig?

Förklar för mig ..

Dom som kör motard brukar ofta vilja busa i samhällen och industriområden

Inget för "oss"

Men en 10milsrunda på slingriga vägar kan ju motarderna haka på! Men 10 minuter transportsträcka på 90-väg eller motorväg så börjar dom gnälla ;)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Ljunghusen skrev:
2069487 Dom som kör motard brukar ofta vilja busa i samhällen och industriområden

Inget för "oss"

Men en 10milsrunda på slingriga vägar kan ju motarderna haka på! Men 10 minuter transportsträcka på 90-väg eller motorväg så börjar dom gnälla ;)

hehe okej nu är jag up to date :näsblod tycker ändå vi kan anpassa oss så alla kan köra tillsammans. :banana

achooo_prosit skrev:
2069517 Ingen som ska köra i malmö idag regnar ju ialla fall inte

blåser så in i hel*******vete här... kallt

Solid snake

Guest
Edvardsson skrev:
2069536

blåser så in i hel*******vete här... kallt

Gnällspik! En annan har ju kört i -15 med hojen, så klagar du på att +5 är kallt, att du vågar! :fatta!

:hihi

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Solid snake skrev:
2069576 Gnällspik! En annan har ju kört i -15 med hojen, så klagar du på att +5 är kallt, att du vågar! :fatta!

:hihi

hehehe... nej men vafan. Bättre vänta till morgon då. Men klart är folk sugna idag kommer jag så klart! :fyllisar

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
achooo_prosit skrev:
2069624 hehe ja jag håller med dig hattar regn :mad: , har fan regnat nu i två veckor skitt bull :mad: :argpådato :mad:

AAAA nä! Det har det väl ändå inte! Lite uppehåll och körbart väder har det varit. :pannkyss

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
jag vill åka! :) men bara en liten detalj, jag måste få mitt kort först :) Ingen i lund som vill övningsköra med mig? skulle vara perfekt att få övningsköra lite i ett par veckor framöver

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Rexy -07
Jag var ute en timme ca. det blåser som fan. Jag stod vid garageporten och skulle köra då det börjar regna. :3freak men lite mer än en timme blev det i alla fall :yoparty

hänger gärna på lundarundan imorn, vilken tid hade ni tänkt er? skall ändå vara i eslöv 14.00 :tungan

Last edited:

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
imorron är det väll MotoGP på tv eller??? då kan man ju inte köra hoj. Och så skulle jag behöva en ny blinkers innan jag ger mej ut på vägen igen :rolleyes:

EDIT: såhär ser den ut :brinnerup

Bifogat

• IMG_2546liten.JPG
    IMG_2546liten.JPG
    49.8 KB · Visningar: 74
  • IMG_2545liten.JPG
    IMG_2545liten.JPG
    68.3 KB · Visningar: 70
Last edited:

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Rexy -07
chukabowa skrev:
2069891 imorron är det väll MotoGP på tv eller??? då kan man ju inte köra hoj. Och så skulle jag behöva en ny blinkers innan jag ger mej ut på vägen igen :rolleyes:

:mad: tack för att du påminer mig om att jag inte kan se den :mad: :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
El Garto skrev:
2069745 Vad är det för fel på den? Sist var det ju bara lite lera :va

Den klyddade och stod och varvade som fan på tomgång.. Igår kväll gjorde den det, men idag när jag startade den betedde den sej helt normalt igen. :S

Solid snake

Guest
Swish skrev:
2069906 Den klyddade och stod och varvade som fan på tomgång.. Igår kväll gjorde den det, men idag när jag startade den betedde den sej helt normalt igen. :S
Smörj gaswiren.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Solid snake skrev:
2069924 Smörj gaswiren.

Det gjorde jag redan igår, var ingen skillnad då. Så då satte jag in hojen och gick och surade. Kom ut till den i förmiddags och startade den och den har betett sej normalt hela dagen...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning