Heij
Ny medlem
Bara att tacka för en trevlig tur innan idag, får göras om snart
jo jag o stifmaster ska ut där.. fast inte omorron.. utan NUSwish skrev:2089278Är det ingen som ska ut till Revinge i morgon och kolla på enduro-sm?
(off-topic )
chukabowa skrev:2089548jo jag o stifmaster ska ut där.. fast inte omorron.. utan NU
nä man får nog snält ta o bli medlem om man vill köra. men vio ska ju bara titta på ju.Swish skrev:2089600okej.. får vem som helst köra på den banan? jag har alltid blivit jagad av militärer när jag gett mej ut där...
har precis kört.. men vi ska köra lite imororn oxå.. ska ut till revinge o kolla på när dom kör enduro. häng med. 2 motarder o en sporthoj än så länge.Edvardsson skrev:någon som ska köra ikväll då eller imorgon ?
chukabowa skrev:2089872nä man får nog snält ta o bli medlem om man vill köra. men vio ska ju bara titta på ju.
har precis kört.. men vi ska köra lite imororn oxå.. ska ut till revinge o kolla på när dom kör enduro. häng med. 2 motarder o en sporthoj än så länge.
haha.. ja vi kommer inte stå där o glo hela dan om du tror det.. får se hur ont man har imorron efter två dagars frenetiskt slangande men vi kör nog på förmidagen, runt 10 skulle jag kunna tro.Edvardsson skrev:2089905hmmm när ska ni dit och var träffas ni? Sugen på köra men glo på enduro vet jag inte.
chukabowa skrev:2089920haha.. ja vi kommer inte stå där o glo hela dan om du tror det.. får se hur ont man har imorron efter två dagars frenetiskt slangande men vi kör nog på förmidagen, runt 10 skulle jag kunna tro.
chukabowa skrev:20899491. Edvardsson
2. chukabowa
3. Stiffmaster (Annars får han pryl)
jo anton ska nog med.. sa han inna i alla fall. men plats o tid vet jag inte än..Edvardsson skrev:2089951var det inte en sport hoj med? (kankse var mig du menade hehe)
Och en gång till tar jag det. Tid + plats
Edvardsson skrev:2089951var det inte en sport hoj med? (kankse var mig du menade hehe)
kör du från lund eller??Edvardsson skrev:2089951var det inte en sport hoj med? (kankse var mig du menade hehe)
hahaha... solen steker ju som fan dåEdvardsson skrev:2090026Nu får ni fan ge er. 8:30 samling? Jag har inte vaknat då ens. Kallt och jävligt ingen sol uppe... Kan vi inte säga en normal tid typ 12 eller så?
chukabowa skrev:2090029kör du från lund eller??
hahaha... solen steker ju som fan då
anton o jag kör från lödde. stefan från gårdstånga. eventuelt följer han spolare med oxå.. oxå på motard.. om den inte rasar redan på uppfartenEdvardsson skrev:2090044japp bor precis vid macken som e vid norra fäladen där vi brukar träffas.
Var hade ni tänkt starta från?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari