Glidar-Glans
Till Salu!
Kör på ishallen och ta med dig ett par coca flaskor och sätt ut på deras punkter.
Har ju hela helgen på dig/ Glans
Har ju hela helgen på dig/ Glans
Ljunghusen skrev:2081403Ishallen. Parkeringen
Nån körskola kör där så det är markerat var konorna ska stå
Edvardsson skrev:2082471Tackar!
Ishallen får det blir. Har en polare som ska övningsköra typ. Själv ska jag lära mig slanga och knäskrapa mm.. nu när man har ny hoj så tar det lite tid innan man kommer in i den.
häng med oss när vi e ute o leker istället.. o med lite tur så e anton med o fotar lite oxåEdvardsson skrev:2082471Tackar!
Ishallen får det blir. Har en polare som ska övningsköra typ. Själv ska jag lära mig slanga och knäskrapa mm.. nu när man har ny hoj så tar det lite tid innan man kommer in i den.
ja på lördag hade varit kul.Ljunghusen skrev:2082789sure jag kan plåta.. barsebäcksrakan kanske?
lördagen är lång
Robin_heij skrev:2085588Låter ju helt klart intresant, skulle ni ut o ta bilder?
Robin_heij skrev:2085604e det för körning ni har tänkt, precis skafft mig ny hoj så inte så snabb på den
Ljunghusen skrev:2085610De är inga problem det kommer gå rätt långsamt såhär vid vårkanten =)
Robin_heij skrev:2085623Låter fint kommer antagligen med, statoil det e den vid Willys!?
Ljunghusen skrev:2085677Nja den ligger inte direkt vid willys, men relativt nära. Den som ligger intill Norra Ringen. Brevid nya mcdonalds där
Robin_heij skrev:2085685Japp det var den jag menade
Ljunghusen skrev:2085695Skriver upp dig på listan iallafall, så håller vi tummarna att du kommer!
1.Ljunghusen
2.Chukabowa
3. Glidar-Glans
4. Robin-heij
5. Stefan (ev)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S