Samåkning i Lund

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fan det var ju synd...hade varit kul att mobba dig lite....:pannkyss

too bad...! bättre lycka nästa gång..! ;)

Någon som vill med och bada och grilla en matbit..? :)

Om någon blir sugen är det bara att dyka upp, det är Tvedöra som gäller.
För er som vill ha vägbeskrivning om ni pallar hasa er ut så ring 0732-102091
Skicka inga jävla sms, för jag har inga pengar på den antika, och min vanliga mobil funkar inte än... :gnissla

Last edited:

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
blåsa.... nej fifan.... vi ska köra..!!! som fan!!

och som fan blev det, tack för turen goba och son of a kramer :tummenupp nog min mest "mindre lagliga" runda någonsin alla kategorier :rolleyes:

dela med dig av korten pöjk! :)

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
och som fan blev det, tack för turen goba och son of a kramer :tummenupp nog min mest "mindre lagliga" runda någonsin alla kategorier :rolleyes:

dela med dig av korten pöjk! :)

ma lätt!!! sjuk runda!! tack till son of k. o till dej herge och till han philip!! = )
herge d e gött att du fick upp flytet lite mer idag i kurvorna, o jag får se upp så ja inte parkerar på åkern...jävla 90 graders kurva... = (

son of kramer du får fan inte knäskrapa så jävla mycket för dina puckar e snart slut... tänk på det när ja kommer me mina hela o fina...... = )
(fan att ja inte kan skrapa än...hehe:huvet :huvet)

stör mej som fan att ja inte filma när vi körde som fan vid de kurvorna vid kopparhatten... jävla skit ja kunde ju filmat....

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
ma lätt!!! sjuk runda!! tack till son of k. o till dej herge och till han philip!! = )
herge d e gött att du fick upp flytet lite mer idag i kurvorna, o jag får se upp så ja inte parkerar på åkern...jävla 90 graders kurva... = (

son of kramer du får fan inte knäskrapa så jävla mycket för dina puckar e snart slut... tänk på det när ja kommer me mina hela o fina...... = )
(fan att ja inte kan skrapa än...hehe:huvet :huvet)

stör mej som fan att ja inte filma när vi körde som fan vid de kurvorna vid kopparhatten... jävla skit ja kunde ju filmat....

Du kan hälsa din käre vän Son of Kramer att han gärna kan höra av sej nån gång ni ska ut och köra...! Han fattar nog vinken! :p

Son Of Kramer

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Retta -03 banhoj

ja jävlar vad det gick bland löven..:D
Tack som fan för alla turer, framför allt du Goba(du börjar bli satans snabb..:gnissla ) En riktigt skön avslutning på Skånesäsongen, jag ska hålla en plats åt dig på mittsverigebanan:tummenupp när du kommer upp och provar på norrlands-livet. hade gott! /olle

Du kan hälsa din käre vän Son of Kramer att han gärna kan höra av sej nån gång ni ska ut och köra...! Han fattar nog vinken! :p

sorry Swish, jag trodde du var upptagen med motard-nissarna.
Sista tåget gick tyvärr ikväll, drar upp till norrland på fredag, tror inte jag hinner med nåt mer åka i veckan, Sorry..

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Tack som fan för alla turer, framför allt du Goba(du börjar bli satans snabb..:gnissla ) En riktigt skön avslutning på Skånesäsongen, jag ska hålla en plats åt dig på mittsverigebanan:tummenupp när du kommer upp och provar på norrlands-livet. hade gott! /olle

Sista tåget gick tyvärr ikväll, drar upp till norrland på fredag, tror inte jag hinner med nåt mer åka i veckan, Sorry..

mm, jag läste det.. upptagen med motardnissarna...? det var det värsta ja hört på länge...! :S:p

Jag hör av mej om det blir nåt stopp i sundsvall senare i sommar!

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (

hehe!! tackar mannen!! men ja snabb...hmmmm,, d va fan du som drog 160 i höger sväng me knäskrap,,,, makalöst..... = ) helt jävla sjukt.....(kuksugeri att ja inte kom ihåg att filma me kameran i de svängarna) ja o herge ska slita i h berga och div cirkulationer för att hålla uppe "olle" andan när du flyttat..hehe

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
lite bilder från göteborg :)

Bifogat

• sacke gbg.JPG
    sacke gbg.JPG
    50.3 KB · Visningar: 44
  • anton gbg.JPG
    anton gbg.JPG
    87.4 KB · Visningar: 49
  • thomas gbg.JPG
    thomas gbg.JPG
    65.7 KB · Visningar: 55

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
fler :)

Bifogat

• thomas gbg2.JPG
    thomas gbg2.JPG
    109.5 KB · Visningar: 44
  • evelina gbg.JPG
    evelina gbg.JPG
    94.2 KB · Visningar: 45
  • marie gbg.JPG
    marie gbg.JPG
    92.6 KB · Visningar: 53

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
fler :)

Bifogat

• marie och evelina gbg.JPG
    marie och evelina gbg.JPG
    61.2 KB · Visningar: 56
  • louise och marie gbg.JPG
    louise och marie gbg.JPG
    77.5 KB · Visningar: 52
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...