pratade precis med en kompis från skurup, tydligen har Swish o speedgirls kille, markus kört ihopa vid lödde idag, swish på sjukhus ... hoppas det inte är allvarligt och skänker en tanke !!
Usch fyfan hoppas det gick bra för dem!2975886pratade precis med en kompis från skurup, tydligen har Swish o speedgirls kille, markus kört ihopa vid lödde idag, swish på sjukhus ... hoppas det inte är allvarligt och skänker en tanke !!
Usch fyfan hoppas det gick bra för dem!
Swish mår efter omständigheterna ganska bra. Dock kunde jag inte låta henne åka hem så jag ringde ambulans då hon klagade över nacksmärtor. Tazadar och Swish körde in i varandra....för att förklara det lätt. Ingen bil inblandad.
Tazadar föll inte omkull så han klarade sig fysiskt bra. Hojen fick sig en törn på "rumpan".
Det är helt sjukt att det kunde bli så mycket skador när vi typ körde i 20-30km/h!
Så jag hoppas att detta lugnar er! Själv blev jag lite chockad då jag låg sidan om och såg allt.
Sköt om er därute!
Fyfan.2976192bara att hålla en tumme, hoppas dom hör av sig under dagen !
Stoooffe .... http://www.sporthoj.com/forum/garage...=view&id=13773
nej nej nej nej ....
Swish mår efter omständigheterna ganska bra. Dock kunde jag inte låta henne åka hem så jag ringde ambulans då hon klagade över nacksmärtor. Tazadar och Swish körde in i varandra....för att förklara det lätt. Ingen bil inblandad.
Tazadar föll inte omkull så han klarade sig fysiskt bra. Hojen fick sig en törn på "rumpan".
Det är helt sjukt att det kunde bli så mycket skador när vi typ körde i 20-30km/h!
Så jag hoppas att detta lugnar er! Själv blev jag lite chockad då jag låg sidan om och såg allt.
Sköt om er därute!
Jag mår bra...
Hojen är det nog värre med än vad det såg ut frå början, men den ska iväg för en koll senare idag..
Länken ni skrivit ang stoooffe funkar inte? Vad har hänt?
fy fan....
Lilla stoffe.....
Ja lilla stoffe.....kan inte fatta det....tåler inte mer sånt här nu!!
Ja han avled.2977071skit pomfrite
fan va jobbigt,
han dog alltså ?
eller ?
Ja han avled.
För min del så känns hojåkandet ganska avlägset just nu, kommer nog inte att köra på ett tag.
Först trillade jag i onsdags natt, Padde igår i typ 100km/h.
Marie och Marcus igår med, och sen Kristoffer som körde ihjäl sig.
Och sen Röris som körde ihjäl sig den 16e förra månaden.
Det börjar bli mycket nu så jag får se om jag fortsätter köra.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |