Samåkning i Lund

Solid snake

Guest
3029522 de e' väl egentligen inga fel, mest ja som e' lite kass på de här me å mecka.. får nytt slipon i veckan, så måste ja ta av hela bakpartiet, men ja kolla inna å ja blir inte klok på hur man ska göra.. tänkte de finns säkerligen nån mer intelligent männska här inne som kan hjälpa mig.. Ska du me å köra?? när kör du såfall??
Jag ska köra, jag kör 14:10 från preem om du vill träffas där innan, så kan jag slå en kik på din hoj med.

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Jo de va nice idag.. fina vägar runt häckeberga å där.. Hakar nog på på onsda me om ni ska dra ut å köra där i trakterna.. får se va som sker.. ses iaf en annan dag, förhoppningsvis har ja fått mitt leo vince då så ska jag iaf förhoppningsvis höra mer av min hoj än era motarder.. ;P

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
jag hänger gärna också med någon dag på kvällen.. är nog inte hemma förräns halv 8 hela denna veckan :gnissla

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Jag vill också tacka för igår:) Vi 125:eek:r hängde ändå på rätt så bra emellanåt och det va fint tempo o bra vägar, mina hemtrakter i stort sett:tummenupp Hänger gärna på fler gånger....

#slangen#

no more mr niceguy
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
ktm625
nice runda igår boys!!! ses på onsdag!! meddelar nästa gång ja måste avvika så som jag gjorde igår....=)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ja iofs, skulle jag ha en 525 så skulle jag ha en annan hoj också vid sidan av annars hade jag fått riva hojen 2ggr om året.

Hehe, jag förstår hur du känner. Går lite i samma tankar också faktiskt... En räjsigare motard och så nåt annat bredvid men då får jag bli förmögen först... Eller flytta ihop med tjejen...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hallå allihop!

Jag och Glansan ska ut och köra idag, möts klockan 17.00 på Staoil S-torp.
om någon är sugen på att sticka ut nu innan så står jag till förfogande, vill någon haka på efter 17 så är det 0707-364023 so gäller. Skicka ett sms så ringer jag upp när vi stannar, lite svårt att svara när man kör!

Nyheter
Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...