MOTARD!!
Ni är ju dumma i huvudet.... Borde ni fått klart för er för länge sen att jag över min döda kropp köper en jävla motard.....
MOTARD!!
Ingen som vill köra lite hoj med mig idag??
Jo, om jag hinner köpa en hoj i tid...!
okej!!! ska du köpa en ida eller? vi kan ju göra så här att införskaffar du en hoj idag eller om det är någon annan som vill köra så kan ni ju slå en pling på 0735105123 så kan vi bestämma vart vi ska mötas upp..
Ja e' lite sugen att haka på idag.. Vart hän bor du då?? har du nån rolig runda på g eller ta de som de kommer??
tja, vi kan väl säga statoil i lund vid motorvägen vid kl 14 30 ifall det är okej.
hmm.. norra eller södra? e statoil båda två har jag för mej.
vart ska det köras.. kan man haka på längst vägen om man inte hinner i tid?
ja tror nog ja kommer.. e' helt hundra på ja kan men ja ska försöka... ses förhoppningsvis sen.. Hoppas där e' nån meckarkunnig me som kan hjälpa mig då ja e' helt rudis på den sidan...Södra.... jag har ingen aning om varthän det bär av...
Vad är det för fel på hojen då?3029456ja tror nog ja kommer.. e' helt hundra på ja kan men ja ska försöka... ses förhoppningsvis sen.. Hoppas där e' nån meckarkunnig me som kan hjälpa mig då ja e' helt rudis på den sidan...
Vad är det för fel på hojen då?
Om inte jag är där 14:30 så vänta lite till.3029393tja, vi kan väl säga Statoil ICA Express Lund Södra
vid kl 14 30 ifall det är okej.
Vad är det för fel på hojen då?
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |