Köp min cbr.
nja.. lite gammal o dyr för mig..
(eller inte för gammal men för dyr för sin ålder...)
Köp min cbr.
Nyrenoverad, hade kunnat sälja den med rasad motor annars som den hade när jag köpte den.nja.. lite gammal o dyr för mig..
(eller inte för gammal men för dyr för sin ålder...)
Har du egen hoj eller? Isf är det väl Revinge som gäller.nån som vet något ställe i närheten av lund där man kan köra enduro/offroad? Fett sugen på att gegga ner mig lite
nån som vet något ställe i närheten av lund där man kan köra enduro/offroad? Fett sugen på att gegga ner mig lite
Har du egen hoj eller? Isf är det väl Revinge som gäller.
jag tänkte köpa något billigt som funkar, men först tänkte jag kolla var man kan/får köra...det är bli medlem i fmck och köra på revinge som gäller alltså?
saxtorp har crossbana.. men den e av sand.. så övergrivet geggigt blir det inte. men inte är det rent heller. revinge tycker jag inte du ska köra på om du inte för med fmck som tränar där. all olovlig körning går ut över dom som sköter sej där. dvs dom får inte köra alls till sist.
Nä eftersom han inte kör där så bidrar han ju inte till att de andra inte får köra där till slut.Som om du bryr dej på det? Du är ju inte medlem där, och kör aldrig där heller.
Upprörd?Som om du bryr dej på det? Du är ju inte medlem där, och kör aldrig där heller.
Som om du bryr dej på det? Du är ju inte medlem där, och kör aldrig där heller.
Upprörd?
Finns ju ingen anledning att "svartköra" när det kostar ca 300 kr om året att vara medlem.
300cc till 450cc, märke spelar inte så stor roll fast det är en fördel om man har ställskruvar till ventilerna då det är mycket lättare att ställa dem, tar ju inte mer än 5 minuter att ställa dem när man plockat av allt.vad tycker ni man ska leta efter för hoj?
300cc till 450cc, märke spelar inte så stor roll fast det är en fördel om man har ställskruvar till ventilerna då det är mycket lättare att ställa dem, tar ju inte mer än 5 minuter att ställa dem när man plockat av allt.
300cc och mindre brukar vara tvåtakt fast det finns ju undantag, satsa helst på 4 takt enligt mig.
Har du bil och släp så köp E-reggad, annars gatreggadjag hade tänkt mig 4-takt, men ska man köpa en gatreggad eller enduroreggad?
jag hade tänkt mig 4-takt, men ska man köpa en gatreggad eller enduroreggad?
Upprörd?
Finns ju ingen anledning att "svartköra" när det kostar ca 300 kr om året att vara medlem.
Åk då!Det är ju defintivt inte pengarna jag bryr mej om.
Men jag gillar inte att köra på ridskoleled tillsammans med en massa oldies.
F.Ö har jag hittat en hoj nu, ska bara ner och hämta hem!
Åk då!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy