Solid snake
Guest
Öh, ska du köpa en hoj du inte har sett själv?Det är inte jag som ska hämta den, det är någon chefen känner!
Öh, ska du köpa en hoj du inte har sett själv?Det är inte jag som ska hämta den, det är någon chefen känner!
Öh, ska du köpa en hoj du inte har sett själv?
E inte du långt ut åt helvete härifrån i Balubas-land?
//Ado
Nej, kom hem mycket tidigare än jag skulle eftersom min resekamrat var så förbannat tråkig.
hehe, va e de för hoj du hittat?? så då blir det körning till sommaren igen då?
hehe, va e de för hoj du hittat?? så då blir det körning till sommaren igen då?
Fick inte hojen, en annan som bjöd över.. =(
Men det var en tl.
Men klart det blir körning till sommaren, ska nog hitta något!
jaja där finns fler på marknaden, nu på hösten är där väl många som vill bli av med sina hojar?
finns ju säkert en och annan ninja att köpa!!!
Ja, ninjorna är ju iofs jävligt blliga, eftersom det är sånt skräp!
Jag mötte för övrigt en kille på en zx9r inne i Malmö igår kväll, vid halv sex typ! Såg kallt ut!
Kör med huvudet och gasa inte för mycket då.haha jag visste du skulle säga nåt sånt! kul att vi alla har så olika smaker! jag sätter mig fan inte och kör nu. fan om man lägger sig bara för att däcken är kalla. när jag hade cbr:en spelade det inte så stor roll, hehe. den hade tålt att bli överkörd av en lastbil med tanke på tjockleken på den ramen
Ja, ninjorna är ju iofs jävligt blliga, eftersom det är sånt skräp!
Jag mötte för övrigt en kille på en zx9r inne i Malmö igår kväll, vid halv sex typ! Såg kallt ut!
Tjenare alla!!
Kör folk fortfarande eller det är för kallt.??. ver nog en vecka sedan jag körde nu, vetefan om man vågar ut sig nu är ju kallt som fan!
Ha de gott alla!
Äh, gnällröv, hojen ska få smauga som man brugar säga.har lärt mig efter min vurpa i våras .. kör gärna inte under 10 grader .. spann loss när jag växlade mellan 1an o 2an .. resultatet kom snabbt ... och gjorde för ont för att våga testa igen ....
har lärt mig efter min vurpa i våras .. kör gärna inte under 10 grader .. spann loss när jag växlade mellan 1an o 2an .. resultatet kom snabbt ... och gjorde för ont för att våga testa igen ....
Vad var det för resultat? Överslag? Annars gör det ju inte så mycket om det spinner bak. Jag tror faktiskt inte det var kalla däck som var problemet där, det är snarare ~150 bakhjulshästar som spökar. Man får hålla lite i kopplingshandtaget då för att slippa att det spinner.
Kylan är väl inga problem, det finns alltid kläder till det!
Men vägarna är förädiska som fan just nu, men löv, grus och gegga som bönder som skördar betor drar upp på vägarna!
Så visst går det att köra, speciellt lite lugnt och försiktigt, men hur kul e det?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|