Samåkning i Lund

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
Tjenare gubbar!

Var länge sedan man var här. Mina nya kåpor kommer förmodligen på måndag. Sen tar det 2 veckor till typ sen har man en splitter ny fete hoj med massa godis!

Förmodligen är vädret bättre då med!

Sitter i sundsvall på hotel och bara hör alla hojar utanför på parkeringen, jävla svin alla! ska fan inte krasha fler gånger hehe

Ha de gott vi ses i juni!!!
MOTOGP TEMPO DÅ!!

/Eddi - snart med lagad fete hoj

Faen ska bli skitkul o se hur hojen blir!! :D..kanske har lite tajm att hjälpa dig när min tenta e över :)

Son Of Kramer

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Retta -03 banhoj
Var ute på knutstorp idag. FYFAN va ball!! Nu börjar det gå upp för mig vad man ska använda hojen till..:tummenupp Racelicens nästa, nemas problemas!
Goba>> Du din jävel har ditt kvar..:huvet
Douglas på Gixxern är förresten äckligt grym på att köra.. formligen flyger fram!*pust*

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
zx7r
lite bilder från dagens körning här, kommer ligga där några dagar. Vill ni ha orginalformaten så är det väl bara att fråga via pm/msn. Filmade lite med men de är nog bara intressanta för strv122 fantaster så lägger inte upp dem publikt ;)

förresten varning för lite många bilder på en zx7r... första dagen med den nya kameran :tungan

edit: fix av url....

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:tummenupp

Trevlig att köra med er pöjkar. Det får vi göra om. Men nästa gång får det bli mer körande och mindre traskande. :)

Ja, håller med..! Det var jävelen rent vad vi gick mycket...! :tungan

Last edited:

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
men det blev ändå förvånandsvärt mycket kört för att bara åka till revinge. sacke var kung på o hitta omvägar ju :tummenupp

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Var ute på knutstorp idag. FYFAN va ball!! Nu börjar det gå upp för mig vad man ska använda hojen till..:tummenupp Racelicens nästa, nemas problemas!
Douglas på Gixxern är förresten äckligt grym på att köra.. formligen flyger fram!*pust*

haha fan va najs!! ja längtar till augusti!!

tar du race licens e d nog inget gnäll om omkörningar!!! :D :D :D :D :tummenupp

vi ces troligtvis på söndag, slår en signal i helgen!

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06

Jag stod som flaggis i NGK kurvan igår.. såg bra ut när du körde.. men de e ju lite lurigt o hänga med douglas=) såg kul ut när instruktörerna hade fri lek efter kursen var slut=)
jag stod o fotade lite och du fastnade ett par gånger, ska slänga upp bilderna såfort jag får tid till det.

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Olycka I Lundtrakten

Hörde precis på radion att nån hade klotat och hojen gick av på mitten., ingen härifrån va.. hoppas det gick bra för han iaf

Ducce_Peter

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Ducati 750 Sport
lite bilder från dagens körning här, kommer ligga där några dagar.QUOTE]

Tack som fan för bilderna, alltid kul å ha :tummenupp
Var skoj å träffa lite nytt hoj folk och militäruppvisningen var skoj den med, även om man fick vänta lite väl länge. Men explosionerna å pangandet vägde upp det hela :tungan

Får vi göra om någon dag, fast med mer körning såklart :)

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...