Banåkning, Amsbergs gokartbana måndag 20/6 Inskrivning från 17:30 körning till ca 21.00 pris 200kr, medlem i smc 150kr.
Jag ska ner dit, är det nån annan som är sugen?
Hallå gott folk..
Jag har planer på att komma upp till gesunda helgen den 8de..
Några som har planer på att åka lite? Hör av er!
Finns det några roliga vägar där uppe?
Amsbergs gokartbana, på måndag 4/7 17:30 bankörning mc. Bra träning för den som inte har åkt bana förut. Det är en kurs som SMC har, dom kallar det knixkurs. Man lär sig att kontrollera hojen på ett bra sätt, nyttigt och djävligt roligt. Hoppas på att slippa åka ner själv denna vecka OCKSÅ så ni som åker hoj, häng med. Man kan ha i princip vilken hoj som helst(touring,motard,race) att åka med. Pris 150kr om man är med i SMC annars 200kr.
Jag var där för 2 veckor sedan och körde, kul körning med låga hastigheter, bra instruktörer och trevliga människor så häng med nu.
Amsbergs gokartbana, på måndag 4/7 17:30 bankörning mc. Bra träning för den som inte har åkt bana förut. Det är en kurs som SMC har, dom kallar det knixkurs. Man lär sig att kontrollera hojen på ett bra sätt, nyttigt och djävligt roligt. Hoppas på att slippa åka ner själv denna vecka OCKSÅ så ni som åker hoj, häng med. Man kan ha i princip vilken hoj som helst(touring,motard,race) att åka med. Pris 150kr om man är med i SMC annars 200kr.
Jag var där för 2 veckor sedan och körde, kul körning med låga hastigheter, bra instruktörer och trevliga människor så häng med nu.
hej beroende på väder så kan det va intressant. bor på sollerön själv.
finns några sköna vägar typ http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=4739
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |