sanken skrev:2207517Har förresten gjort värsta klant grejen idag
Det började med att jag jobbade över idag så jag va trött som fan, men åker ändå hem till en kompis som senare visar sig att han inte är hemma, ringer till honom och han säger att han är hemma om 10min. så jag sätter mig på hojen och väntar, solen skiner så jag lägger mig på sadlen och tar av mig jackan och lyckas slumra till , vaknar av att jag håller på att falla yrvaken inser jag att både jag och hojen ligger på marken, tittar upp och ser en tant med rullator står och tittar förundrat på mig och frågar hur det gick. Tittar då över hojen och ser att bromshandtaget gått av men i övrigt är ok, och meddelar detta till tanten. Då hon säger, -ja det va ju tur att din motorcykel klarade sig, synd att du inte klarade dig lika bra, och pekade på min arm. Tittar då på min armbåge och ser att det blöder ganska ordentlig från den plus att jag har ont i skallen. Fan vilket jävla pucko jag är
Sa till tanten att det inte va så farligt som sen traskade iväg.
Sen kom kompisen som frågade vad fan jag höll på med, när jag stog där blodig och en bula i huvudet, så då va det ju bara att berätta igen. Han lika som jag bekräftade vilken klant jag är
Men men, jag kommer ju inte sola på hojen igen. Det är en sak som är säker...
hahahahaha... du är fan skön lirare...!!!
det är inte på tisdag.. utan på ONSDAG.... kolla på deras hemsida.. så ser du att tiden är ändrad... www.autostradale.seJBL16 skrev:2205438Hejsan någon som ska till anderstorp på tisdag?
Tänkte kanske åka dit och titta lite på folk som
kör på banan.
Mvh mattias
Jag ska köra på A-torp på onsdag... nån som hakar på??
1) Bazooka