PerJohan skrev:2233119Ingen som vet nåt? Hojen såg inte så illa tilltygad ut tyckte jag när de höll på att dra upp den på bärgaren.. Hoppas han/hon klarade sig bra!
Vad var de för hoj? Glidare/mortard/ sh?
PerJohan skrev:2233119Ingen som vet nåt? Hojen såg inte så illa tilltygad ut tyckte jag när de höll på att dra upp den på bärgaren.. Hoppas han/hon klarade sig bra!
bazzoka säg inte att du ska skylla ifrån dig nu var förstås dina drömmar om wheelie kungen n01 som slog slint i skallen på dig haha ska inn o åka i värnamo nu iafBazooka skrev:2232246Någon som vet vem det var som körde omkull vi Ica Matjätten idag? hur gick det för honom?
inte hundra... det jag hörde var SVART.. typ sport.. hörde även att han med R1:a street.. la sig.. heheMHK skrev:2233684Vad var de för hoj? Glidare/mortard/ sh?
haha såg markus o laggie idag när jag pratade med pratade med den smala så inga klagomål här vaBazooka skrev:2234823inte hundra... det jag hörde var SVART.. typ sport.. hörde även att han med R1:a street.. la sig.. hehe
Markus.. du får ju köpa nått snart.. så du kan vara med i svängarana.. å inte sitta här å tjuvläsa..
Bazooka skrev:2234823inte hundra... det jag hörde var SVART.. typ sport..
men det var inte han vid Matjätten, han var ute på en annan väg å seglade..Becker skrev:2235628kan det varit en tidig sukka? han med fighter R1:an bröt visst armen hörde jag. farliga grejor det där
jag följer gärna med ut o åker med touringhojen med klockaEddi skrev:2257783Tjenare alla!!
Nu var det sen i påsk jag var och körde med er i värnamo. Men snart blir det ändring på det
Vecka 29 år det värnamo som gäller och då ska vi ta en långgg runda... Hoppas fler folk är med på det!
Ha de gottans alla
silvr skrev:2259648jag följer gärna med ut o åker med touringhojen med klocka
Bara o tjoa till dig o plats gärna någon dag innan e fan inga som rkiver här längre typ men iaf
Haha klart man inte glömmer bort touringhojen som såg hyfsat sportig ut.... ska nog börja kalla SV650 för customhojEddi skrev:2259764fan!! såå längesedan jag var och körde mer er och ni glömmer inte den fetaste touringhojen av alla hehe..... jag blev glad nu =)
Har du någon annan hoj än touringhojen???Eddi skrev:2262673nästa helg kommer jag nog upp till värnamo.. då får ni visa mig era finaste vägar och försöka köra om mig
kallas ju inte för motogp mannen får inget
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |