Samåkning i Värnamo i sommar???

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
PerJohan skrev:
2233119 Ingen som vet nåt? Hojen såg inte så illa tilltygad ut tyckte jag när de höll på att dra upp den på bärgaren.. Hoppas han/hon klarade sig bra!


Vad var de för hoj? Glidare/mortard/ sh?
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Bazooka skrev:
2232246 Någon som vet vem det var som körde omkull vi Ica Matjätten idag? hur gick det för honom?
bazzoka säg inte att du ska skylla ifrån dig nu var förstås dina drömmar om wheelie kungen n01 som slog slint i skallen på dig :) haha ska inn o åka i värnamo nu iaf

är i värnamo o glider i enduro kläder pallar inte skinn ska inte åka så hårt iaf :) tuta o kör ikapp så kan vi glida ihop om ni ser mig .....
poservarning :arsele

Aja trevligt att man såg några ute o åkte kan dock lägga ner min teori om att bazooka kört omkull han var ute o åkte....
Sorrie han inte hänga med o åka skulle kolla på badbrud :tuttar
 
Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
MHK skrev:
2233684 Vad var de för hoj? Glidare/mortard/ sh?
inte hundra... det jag hörde var SVART.. typ sport.. hörde även att han med R1:a street.. la sig.. hehe

Markus.. du får ju köpa nått snart.. så du kan vara med i svängarana.. å inte sitta här å tjuvläsa.. :tungan
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Bazooka skrev:
2234823 inte hundra... det jag hörde var SVART.. typ sport.. hörde även att han med R1:a street.. la sig.. hehe

Markus.. du får ju köpa nått snart.. så du kan vara med i svängarana.. å inte sitta här å tjuvläsa.. :tungan
haha såg markus o laggie idag när jag pratade med :tuttar pratade med den smala så inga klagomål här va :banana

makrus hälsade iaf men inte laggie dålig stil ... hehe
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Bazooka skrev:
2234823 inte hundra... det jag hörde var SVART.. typ sport..

Ja, hann inte riktigt se vad det var för hoj, hade fullt upp att hålla koll på andra saker med (om där var nån bil inblandad, spår på marken efter vad som hänt osv, men det enda jag såg var lite märken i grset i mittrefugen), men en svart sporthoj av modell lite äldra tror jag, med (kan det varit, om jag inte såg galet) turkosa och rosa dekaler på??
 

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
kan det varit en tidig sukka? han med fighter R1:an bröt visst armen hörde jag. farliga grejor det där :va
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Becker skrev:
2235628 kan det varit en tidig sukka? han med fighter R1:an bröt visst armen hörde jag. farliga grejor det där :va
men det var inte han vid Matjätten, han var ute på en annan väg å seglade..

Å Becker... färg grant ställ du har :tungan (var tvungen, för någon frågade mig om du övningskör) hahaha :lol
 

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
jag "övningskör" ständigt, ju mer man övar desto bättre blir man. skämt åsido jag har inte så mycke häftighetskomplex längre jag vet att jag kan gasa och gör det mycket men nu syns jag också, så slipper det gå för mig som han på götavägen kanske.... :tomten
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!

Gott att man såg av en tomte idag iaf. Tack till Becker som inte drog sig för att glassa till det lite...fin hojtur med gott väder! :tummenupp

//KaliZ
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Någon som ska köra idag vid 18 tiden... ???

Jag är ledig från min flickvän ända till ca 22:30

:)
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
e sugen på gruppkörning gärna med några motarder o sporthojar men ingen som skriver här längre när dem ska ut o köra men ser folk lite då o då i söndags kväll var massor med sporthojar ute i värnamo
 

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
Jodå var ute en sväng ikväll men det var bara en massa fotbolls huliganer ute :3freak . titta på några som går och sparkar på en död ko :va . När man kan åka hoj utan en snut i syne :yoparty
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Halloj. Inte mycket till aktivitet i denna tråden. Men det kanske vi kan ändra på?! Är sugen på att ta en runda i eftermiddag om vädret tillåter. Nån mer som känner samma sak. Behöver inte bli så lång utan bara för att åka av sig lite efter allt jobb och stillasittande. So how´s on?
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tjenare alla!!

Nu var det sen i påsk jag var och körde med er i värnamo. Men snart blir det ändring på det

Vecka 29 år det värnamo som gäller och då ska vi ta en långgg runda... Hoppas fler folk är med på det!


Ha de gottans alla
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Eddi skrev:
2257783 Tjenare alla!!

Nu var det sen i påsk jag var och körde med er i värnamo. Men snart blir det ändring på det

Vecka 29 år det värnamo som gäller och då ska vi ta en långgg runda... Hoppas fler folk är med på det!


Ha de gottans alla
jag följer gärna med ut o åker med touringhojen med klocka :hihi
Bara o tjoa till dig o plats gärna någon dag innan e fan inga som rkiver här längre typ men iaf
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
silvr skrev:
2259648 jag följer gärna med ut o åker med touringhojen med klocka :hihi
Bara o tjoa till dig o plats gärna någon dag innan e fan inga som rkiver här längre typ men iaf


fan!! såå längesedan jag var och körde mer er och ni glömmer inte den fetaste touringhojen av alla hehe..... jag blev glad nu =)
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Eddi skrev:
2259764 fan!! såå längesedan jag var och körde mer er och ni glömmer inte den fetaste touringhojen av alla hehe..... jag blev glad nu =)
Haha klart man inte glömmer bort touringhojen som såg hyfsat sportig ut.... ska nog börja kalla SV650 för customhoj :va

E ju inte ute o åker så ofta men mötte massa folk idag o om någon blev rädd när jag wheela vid viadukten så kan jag säga att jag inte hade så bra koll bakåt som jag borde ha haft... såg ut som 125a iaf ena var en NSR tror jag ....
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!

Nu har hojen stått en hel vecka, då jag bott i bilen på sistone... Men nu till helgen så blir det hojdags. Vi får dra ihop lite körning nu i helgen om det är väder!

//KaliZ
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
nästa helg kommer jag nog upp till värnamo.. då får ni visa mig era finaste vägar och försöka köra om mig :hihi

kallas ju inte för motogp mannen får inget
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Eddi skrev:
2262673 nästa helg kommer jag nog upp till värnamo.. då får ni visa mig era finaste vägar och försöka köra om mig :hihi

kallas ju inte för motogp mannen får inget
:confused: Har du någon annan hoj än touringhojen??? :va
är sugen på åka jobbar hela veckan men ledig på helgen som sagt : :yoparty
Hittar fan inte bra på vägar runt värnamo heller men hoppas någon som hittar bättre än mig ska med o köra..
Hmmm okej får väll se det men bli inte ledsen när motarden kommer upp bakom o blinkar med hellyset o kör om :tungan
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top