jag kommer kanske också ... o kanske en annan om man hinner medjonny_jp skrev:2379327jag hakar på om vädret är med oss...
förslag: 17.30 på Stures i så fall
jag kommer kanske också ... o kanske en annan om man hinner medjonny_jp skrev:2379327jag hakar på om vädret är med oss...
förslag: 17.30 på Stures i så fall
Jag hittar inte så hoppas det kommer någon annan inte så kul o åka själva heller vi e iaf 2st som kommer till sten stures en plastraketj o en riktig hoj (motard)KaliZ skrev:2381454Jag är i Ör.. efter kl 18! Vore kul om ni blev ett gäng. Kan meddela att det regnade här runt kl 15..men nu är det kalasväder och vägarna torra!!!
Kör lugnt!
//KaliZ
kan vi ta körningen först kl 15:00 måste hinna äta lite och plocka upp min airbag stures låter bra..!Becker skrev:2388102Körning imån ev. om vädret tillåter blir väl nångång efter 14:00, för bazooka måste jobba av sina nya däck ..ev. kan vi väl senare lägga tiden mötesplats sten stures.......
Bazooka skrev:2388455kan vi ta körningen först kl 15:00 måste hinna äta lite och plocka upp min airbag stures låter bra..!
men X-hakern träffar jag ju imån, så vi kan la komma överens..
men jag hann tvätta min, äntligen efter 2 månader..!!!eriksson. skrev:2392708bästa helgvädret på myycket länge. kalasroligt
eriksson. skrev:2392708bästa helgvädret på myycket länge. kalasroligt
är vädret kalas kan jag tänka mig att hänga med, emn först kl 18:15 jobbar som vanligt..jonny_jp skrev:2397457Vi får väl hålla tummarna för att vi kan genomföra en Öhrrunda den här veckan med
Förslag om vädret tillåter, 17.30, Stures...
Dags att prova nått nytt nu efter alla marängswichar
Bäjan skrev:armbågen pajj och ryggen förskjuten annars är det lugnt
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari