Bazooka skrev:2363934jag lägger upp 2 bilder från kvällens tråkiga bravader....
fler kan läggas upp om Jonas önskar så..!!
för er som undrar så klarade han sig bra... ryggen var ok.. lite ihopskjuten eller nått sånt, men det kunde lika gärna varit sen innan sa hans far..
men den brutna armen.. där hade det låssnat en bit så han skulle opereras, å jonas trode att han redan ikvälle skulle var hemma..!!!
Skönt att det gick så pass bra... krya på dig
Citat av Jonas: "Låg jag först?"![]()
Bäjan skrev:2368260Hej på er.. är ute från sjukhuset sen 2 timmar tillbaka.. armbågen pajj och ryggen förskjuten annars är det lugnt, alltså ingenting som hindrar mig från att köra hojj så fort som möjligt igen.. har kollat in hojjen och olycksplatsen nu..Vill tacka alla som var med för all hjälp.. Tack för att ni ställde upp.
Bilder på vraket..kommer fler
KaliZ skrev:2368490Tjena!
Edit: Bazooka... det verkar bli skitväder så jag skiter i körningen ner till halmstad. Ev drar jag till stugan imorron... men det blir med bilen det. Dundrar ni förbi så stanna gärna till och tjöta lite om jag är ute.
Jonas... lägg upp lite bilder i denna tråden...Bäjan skrev:2368260Hej på er.. är ute från sjukhuset sen 2 timmar tillbaka.. armbågen pajj och ryggen förskjuten annars är det lugnt, alltså ingenting som hindrar mig från att köra hojj så fort som möjligt igen.. har kollat in hojjen och olycksplatsen nu..Vill tacka alla som var med för all hjälp.. Tack för att ni ställde upp.
Bilder på vraket..kommer fler
eriksson. skrev:2379110om vädret tillåter så kan ja tänka mig en tallrik med glass ja.
vad säger ni alla bikerboys?
eriksson. skrev:2379110om vädret tillåter så kan ja tänka mig en tallrik med glass ja.
vad säger ni alla bikerboys?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |