RSV_Ante skrev:2333163då så börjar man komma tillbaka till det vanliga igen efter sommarens bestyr. Kör ni mkt på kvällarna? hakar härna på vankas åka.. eller så kanske NI får haka på...
jonny_jp skrev:2338975Nån som är sugen på en mcrunda, typ Bolmsö i em.?
Förslag, träffas vid Stures 17.00...
Verkar komma en regnperiod och 17grader varmt med start måndag så man får väl passa på
Bazooka skrev:2340245Om vädret tillåter så är det bankörning i Anderstorp på onsdag kl 17-20 kostar 400:- så ni som vill åka eller bara åka dit och titta kan vi ju ordna en lite samåkning upp om ni vill. Krav för dom som kör är även orginal burk..!
mer info på: http://www.autostradale.se/
Bazooka skrev:2340245Om vädret tillåter så är det bankörning i Anderstorp på onsdag kl 17-20 kostar 400:- så ni som vill åka eller bara åka dit och titta kan vi ju ordna en lite samåkning upp om ni vill. Krav för dom som kör är även orginal burk..!
mer info på: http://www.autostradale.se/
KaliZ skrev:2342771Har i nuläget andra planer men skriv var och när ni planerar att träffas så hakar jag på om mina planer grusas!
Nu ska jag till tandläkarn´
//KaliZ
jag var där, första rundan avstog jag, men körde andra och tredje...Bäjan skrev:2346684Blev det någon tur ut till anderstorp???
Det var möjligtvis inte blött????
eriksson. skrev:2349459hyfsat väder i helgen. kanske en liten tripp nån dag
Låter som det var hyffsat då iaf. Synd att man missade det, men vädret verkade ju helkasst.Bazooka skrev:2346765jag var där, första rundan avstog jag, men körde andra och tredje...
andra var lite blöt, 3: var torr helt..
började dock regna när jag skulle hem
Lördag låter som en god idé. Kan inte spika något...blir vädret FET-gott så lutar det åt beachen. Ni behöver inte stanna här vid stugan å plocka upp mig med andra ord. Kommer jag så ansluter jag vid Stures!jonny_jp skrev:2350399jag är på
...vi kan ju börja med lördag, förslag, Stures, 15.00?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|