Samåkning i Värnamo i sommar???

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
Finnishstallion skrev:
2323412 Hmmmm. vilken tid??? va där med i ons. mellan 17.30- 18.30 (ca. tider) o då va de runt 100 hojar där. Säker på att du inte :fyllisar för mkt o kört till Höör. hehe. Skämt åsido

vi kom dit 17 o åkte 19. mellan 17:30 - 18:30 glassade vi
 

t4

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2005
Ort
pajala
Hoj
dakota
väldigt rolig körning i eftermiddag,
hann ju inte vara med från start, men gick ju fint o hoppa på efterhand.
nya sköna vägar jag inte kört innan,,
toppen runda :tummenupp
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Amen FEKK också!!! Missade kolla forumet idag...så ser man er susa förbi här mitt på dagen! :argpådato :mad: Åkaj grabs hädanefter bestäms alla åkningar innan kl 12 samma dag, så jag har en chans att hinna kolla nätet. :tomten

Någon som vet om man kan kolla sporthoj och just denna tråden via mobilen på något smidigt sätt? Becker... du har ju också en W810... har du testat om man kan ha en snabblänk?

//KaliZ
 

Casper_LKPG

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Linköping
Hoj
Ninja 7:a
Åkning söndag 23/7?

Åka imon? va tror d om det? e hemma i småland en snabbis, lite gruppkörning e alltid kul! :banana /BerrA 070-3925801
 

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
Jag o Bazooka satsar på västkusten imon om det ser hyfsat ut på väderfronten. ner o vända typ o få lite salt på kroppen. kom igen nu grabbar! annars rejsar vi runt lite häromkring. åkning blir det iaf.

trevlig runda idag! :tummenupp

haha kaliz. så du såg oss :rofl
denna resan planerades ju redan efter Öhr-fikat o onsdags!


kul med lite nytt muller i stan casper!
 
Last edited:

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
KaliZ skrev:
2324584 Amen FEKK också!!! Missade kolla forumet idag...så ser man er susa förbi här mitt på dagen! :argpådato :mad: Åkaj grabs hädanefter bestäms alla åkningar innan kl 12 samma dag, så jag har en chans att hinna kolla nätet. :tomten

Någon som vet om man kan kolla sporthoj och just denna tråden via mobilen på något smidigt sätt? Becker... du har ju också en W810... har du testat om man kan ha en snabblänk?

//KaliZ
Vet inte har inte testat har fetband 10/10 :hihi

Har knapert med deg nu o tjejen kommer på sön. men jag o jonny snackade om en utflykt till öhr på onsdag em./kväll då finns lite betänketid för er som vill med det blir typ Onsdag efter kl 16:00 typ stures
 

Casper_LKPG

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Linköping
Hoj
Ninja 7:a
Åkning 23/7

Åker ni nåt idag? å drar ni ut till vattnet är inte sen att hänga på!

Om ni bestämmer nåt, kan ni inte messa över planerna?

070-3925801

/Casper :banana
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Becker skrev:
2324696 Vet inte har inte testat har fetband 10/10 :hihi

Har knapert med deg nu o tjejen kommer på sön. men jag o jonny snackade om en utflykt till öhr på onsdag em./kväll då finns lite betänketid för er som vill med det blir typ Onsdag efter kl 16:00 typ stures

Hähä..sen när breuwden är här så vill hon ha juveler så håll du hårt i din deg! :tuttar :hihi
Öhr på onsdag är jag fet-på! Kan köra med er dit, men får göra min plikt och ta med det andra folket (läs: :tuttar ) hem!

//KaliZ

Hallå!!! Jag är sugen på att dra till beachen också! När åker vi??? En annan fråga...var gör ni av grejerna när ni ställer hojarna i halmstad? Kan väl inte låta utrustningen bara ligga o skräpa på en parkering???

//KaliZ
 

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
KaliZ skrev:
2325077
Hallå!!! Jag är sugen på att dra till beachen också! När åker vi??? En annan fråga...var gör ni av grejerna när ni ställer hojarna i halmstad? Kan väl inte låta utrustningen bara ligga o skräpa på en parkering???

//KaliZ

nej vad synd! att du missade.. hade du skrivit 10 min tidigare hade ja sett det.va inte i halmstad. käkade i falkenberg, drog upp till varberg o badade. o sen hem. slutade på 37 mil! ,

ja hänger med till Öhr om inte jobbet hindrar
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
eriksson. skrev:
2326085 nej vad synd! att du missade.. hade du skrivit 10 min tidigare hade ja sett det.va inte i halmstad. käkade i falkenberg, drog upp till varberg o badade. o sen hem. slutade på 37 mil! ,

ja hänger med till Öhr om inte jobbet hindrar

Murvel också! :4skrika Aja nästa gång så. Själv drog jag runt bolmsö och testade vägen över Dannäs. Rätt go.. men väldigt gropig och studsig. Se upp för rullgrus i vissa kurvor.

Gott om vi blir ett gäng till Öhr på onsdag! :banana
//KaliZ
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
tillbaka efter den 420 km lång dag... massa små roliga å mindre roliga vägar.. Falkenberg kebab å Varberg salt.. det var gott...

Bild 1, bra ställe att blotta sig bakom.... andra ombytet skädde fritt på stranden.. :arsele

Bild 2, på mopederna..

KaliZ: vi tog med våra stuff ner till bitchen... så de skulle impa... :rofl :tuttar vet dock inte om det funkade... :lol

så ni som fortfarande undrar, så kan jag säga att vattnet var blött i Varberg..
 

Bifogat

  • Bild(51).jpg
    Bild(51).jpg
    23 KB · Visningar: 227
  • Bild(54).jpg
    Bild(54).jpg
    16.1 KB · Visningar: 241

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Bazooka skrev:
2326672 tillbaka efter den 420 km lång dag... massa små roliga å mindre roliga vägar.. Falkenberg kebab å Varberg salt.. det var gott...

Bild 1, bra ställe att blotta sig bakom.... andra ombytet skädde fritt på stranden.. :arsele

Bild 2, på mopederna..

KaliZ: vi tog med våra stuff ner till bitchen... så de skulle impa... :rofl :tuttar vet dock inte om det funkade... :lol

så ni som fortfarande undrar, så kan jag säga att vattnet var blött i Varberg..

Verkar varit en lyckad tur. Seså nu grabbar häng på till Öhr imorron! Antar att ni träffas vid stens stures kl 16.oo för att sedan bege er vidare mot Öhr via getaryggen där jag ansluter.

//KaliZ
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Bäjan skrev:
2331669 Det var ju en rätt lyckad liten resa, lite halvdrygt med vädret på vägen hem.
Men men...

Kul att det blev så pass många också !!!

Nu är det dax att alkolisera sig :banana

Kan inget annat än instämma. Tack ska ni ha för ni plockade mig på vägen! Jag fick diska och snygga upp efter er sedan...:3freak
Det var roligt på vägen dit, men goare på vägen hem. :tuttar

Bilder kommer så snart jag är tillbaka på mitt FETband i lägenheten!
//KaliZ
 

Tankis

Bite me!
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Skogsghettot
Hoj
ZX-9R -01
Bäjan skrev:
2331669 Det var ju en rätt lyckad liten resa, lite halvdrygt med vädret på vägen hem.
Men men...

Kul att det blev så pass många också !!!

Nu är det dax att alkolisera sig :banana




Japp, det var kul idag, det var oxå kul att åka med nytt folk på vägar som man inte har kört innan. Kommer att haka på mer gånger (allså om ni vill ha med en mupp som mig :) ).
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top