Samåkning i Värnamo i sommar???

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Fz1-N -08
har kört en långrunda precis nu o de e ingen ute!
mötte iofs 2 sportisar vid tånnö..
såg ut som mhk:s hoj?

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
Jag har varit ute några timmar ihop med en R1 och en ny blade säkert över 20 mil men inte mycke i stan mest gislaved bolmsö osv.. är ju ingen som skriver innan dom ska ut i god tid....

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Ska uppåt jkp på småvägar i em kväll lämna froggens R1:a får följe av Jonnys blade om det är fler som vill haka helst då hojar som kan prestera 140+

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Fz1-N -08
varför inte. min gör 240 räcker det?
tid plats?

edit: skiter i det. vill åka nu

Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
frästen nu är jag hemma igen..!!! så efter jobbet på kvällar är jag på..!!! ca 18:30 tiden som tidigast...!!!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tack till Ljungby-killarna som inte hade något emot en "touring-hoj" som ressällskap idag ner till Lagan. :)

//KaliZ

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Honda AT -97
halloj.
Ska kolla om det finns nått intresse för att åka till Öhr på Onsdag.

Ska det bli dagen alla pratar om, ett stort gäng från vmo med sporthojjar och motard(åsså lilla jag), ska det bli fint väder så många hojjar kommer dit... Det är frågorna alla ställer sig dessa dagar.

JBL16

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
FZ1-N -08
Rumpel skrev:
2312572 halloj.
Ska kolla om det finns nått intresse för att åka till Öhr på Onsdag.

Ska det bli dagen alla pratar om, ett stort gäng från vmo med sporthojjar och motard(åsså lilla jag), ska det bli fint väder så många hojjar kommer dit... Det är frågorna alla ställer sig dessa dagar.

Hejsan jag åker nog ut till ör,
men jag har inte lika långt som ni att åka.

Mvh mattias

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Ska vi säga nån tid eller, så det blir av typ 16-17 vid stures eller nåt. och om det blir en längre vända typ bolmsö och vidare småvägar till öhr så går det börja tidigare, lite feedback nu tack :fyllisar

jonny_jp

Revs Your Heart
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
MT-07 2016
Becker skrev:
2313771 Ska vi säga nån tid eller, så det blir av typ 16-17 vid stures eller nåt. och om det blir en längre vända typ bolmsö och vidare småvägar till öhr så går det börja tidigare, lite feedback nu tack :fyllisar

Jag hänger på, 16.00 vid Stures blir väl bra.

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Jo det funkar hoppas bara vädret håller i sig. mao dom som vill haka befinner sig på stures 16:00 imån

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Bazooka skrev:
2313101 jag tror jag såg dig idag? du :hej

Jajjamän de var jag som :hej. Har stenkoll på alla hojar längs ryggen. Kan upplysa om att din hoj är den enda SV:n som passerat med lite gott ljud ifrån burken!!!

Seså...nästa gång ni drar förbi stanna till i Hyggestorp och se om Viffern står ute...så får ni sällskap! Igår fick jag åka runt bolmsö o handla tax-free på båten alldeles själv.

//KaliZ

eriksson. skrev:
2313691 o Kaliz, det var jag som låg en rätt bra bit före bazooka.. fick vänta in han lite där vid hyggestorp.. :hihi

Aha så det är du som rullar runt på den hojen. Om jag inte missminner mig så har jag mött dig 2-3 gånger på ryggen när jag varit ute o kört. Din hoj har lite udda färgsättning på tanken..eller?? Felåt om jag inte tok-hälsat men när jag ligger som ett streck längst vägen så brukar jag bara lyfta lite fingrar!

//KaliZ

Jag ska till Ör och vädret kommer bli toppen. Dock så har jag lovat ta sällskap med en snubbe dit som tar det lite varligt...men blir vi många ifrån värnamo så vore det kul att hänga på er istället. Seså fyll på med lite namn här vilka som ska med till Ör. Jag röstar på att ni tar vägen Värnamo - Bor - Hyggestorp - Rydaholm - Moheda... så ansluter jag längst vägen! Gillar inte bränna på 27:an...då får man ju platta däck. :mad:

//KaliZ

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Honda AT -97
Gott me lite respons här i tråden.
Becker förslag om att ta bolmsö låter ju bra å så, men kanske lite för långt för mig. Blir väl över femton mil? :va går inte längre än så på en fulltank :tungan

Jag tar nog i så fall vägen som Kaliz föreslår, så kan vi mötas upp i hyggestorp då. Någon mer som är med på de?
Vilket hus bor du i Kaliz, om man utgår från hyggestorpskrysset och kommer från bor.

t4

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
dakota
låter riktigt skönt, både färja o öhr, hinner jag hem från jobbet i tid så kommer jag med till stures vid 16,00

funderar på att dra en sväng till värnamo nu med :va

edit: nu glider jag o sambon iväg till värnamo ,

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Fz1-N -08
Sten Stures 16:00 fulltankat!
ja kommer!

KaliZ skrev:
2314354
Aha så det är du som rullar runt på den hojen. Om jag inte missminner mig så har jag mött dig 2-3 gånger på ryggen när jag varit ute o kört. Din hoj har lite udda färgsättning på tanken..eller?? Felåt om jag inte tok-hälsat men när jag ligger som ett streck längst vägen så brukar jag bara lyfta lite fingrar!
//KaliZ

hm har väl bara kört ryggen 2-3 gånger så då har du sett mig alla gånger isåfal!! :hihi
njae vanlig lack fast det är visst lite svarta flaaames på tanken oxå :tuttar

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...