Första huset på höger sida när du kommer ifrån Bor. Det första du ser är en magasinsgavel och sedan ett långt staket. Stanna mitt i krysset bara o vrid på skallen så kan du inte missa det. Är det bestämt att det blir över bolmsö nu eller? Fakk jag kan inte den vägen ännu...så det blir inte att löda stumt genom kurverna för min del, men jag hinner nog ifatt er på lagan -> rydaholm-vägen! Hur eller hur så skriv någon rad innan kl 12 imörra...så vet jag om det är fastslaget över bolmsö eller om jag kan ansluta i Hyggestorp istället.Rumpel skrev:2314529Gott me lite respons här i tråden.
Becker förslag om att ta bolmsö låter ju bra å så, men kanske lite för långt för mig. Blir väl över femton mil? går inte längre än så på en fulltank
Jag tar nog i så fall vägen som Kaliz föreslår, så kan vi mötas upp i hyggestorp då. Någon mer som är med på de?
Vilket hus bor du i Kaliz, om man utgår från hyggestorpskrysset och kommer från bor.
Japps då är det dig och dina svarta flames jag sett.eriksson. skrev:2314610Sten Stures 16:00 fulltankat!
ja kommer!
hm har väl bara kört ryggen 2-3 gånger så då har du sett mig alla gånger isåfal!!
njae vanlig lack fast det är visst lite svarta flaaames på tanken oxå
//KaliZ
Last edited: