Samåkning i Värnamo i sommar???

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Bazooka skrev:
2129754 jag var också i A-torp på fre, lör, sön och måndag... Å måndagen hade jag väntat på längs, skulle göra debut i a-torp tänlte man.. hahah :hihi men vädret var skit på söndagen och jag var inte hemma så jag sket i att åka hem för att byta ljudämpare på hojen.. vaknade kl halv 10 på måndagen och det var lite soligt ute, kollade ut... ja då var det fan torrt ute... FAN FAN FAN.. vad arg jag var.. tills jag kom till skott så var det inte lönt att åka hem å pilla på hojen å sen till anderstorp... så jag fick nöja mig med att lägga plattor med svärfar.. :gnissla men jag kom ut till Anderstorp kl 4 men då var det inte mycket aktivitet kvar på banan.. + så började det regna... hatar regn..!!!

NÅN SOM VILL MED UT OCH ÅKA SNART??????

Hänger gärna med ut och åker nu snart typ om det inte regnar i värnamo gör det de?


VARNING för rullgrus lagningar ute nu
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
silvr skrev:
2130403 Hänger gärna med ut och åker nu snart typ om det inte regnar i värnamo gör det de?


VARNING för rullgrus lagningar ute nu


Imorgon ska det INTE regna, säger smhi. Ska vi ut en runda på eftermiddagen, vad säger ni? :rolleyes:
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Jag ska nog ut en sväng idag men bara en liten tror jag
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
jag ska nog till växjö nu om en liten stund, men kan kanske haka på en lite runda om nån vill åka åt det hållet? typ getaryggarna om ni årkar?
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Bazooka skrev:
2130635 jag ska nog till växjö nu om en liten stund, men kan kanske haka på en lite runda om nån vill åka åt det hållet? typ getaryggarna om ni årkar?

:huvet :huvet :huvet Vägarna är fina ner över Hörda också...

Någon som vet var man kan köpa en laddregulator till ett rimligt pris????! :argpådato

//KaliZ
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
KaliZ skrev:
2131476 över Hörda också...


//KaliZ

Harkel, Harkel.. Horda heter det faktiskt? :fatta! :rofl
SÅ. Jag och silvr har överlaggt lite och kommit fram till att om det inte regnar eller det hänger i luften imon så kör vi en sväng. Alla är självklart välkommna. Och ju fler desto roligare!! :tummenupp

Tid: 17.00
Plats: Sten Stures.


Förresten, Hur många här brukar åka till mc träffen i Öhr. Jag har hört att det samlas ett bra gäng med hojjar vid ett cafe i Moheda, nånstans, Varje onsdag. Känner någon till detta, om det har dragit igång än?

Hadé bra, och vi syns! Hejs
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Rumpel skrev:
2131512 Harkel, Harkel.. Horda heter det faktiskt? :fatta! :rofl
SÅ. Jag och silvr har överlaggt lite och kommit fram till att om det inte regnar eller det hänger i luften imon så kör vi en sväng. Alla är självklart välkommna. Och ju fler desto roligare!! :tummenupp

Tid: 17.00
Plats: Sten Stures.


Förresten, Hur många här brukar åka till mc träffen i Öhr. Jag har hört att det samlas ett bra gäng med hojjar vid ett cafe i Moheda, nånstans, Varje onsdag. Känner någon till detta, om det har dragit igång än?

Hadé bra, och vi syns! Hejs

Klockan 17:00 vid sten stures

Lista
1. Rumpel
2. Silvr
3. ???
4. ???
mm..
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
KaliZ skrev:
2131476 :huvet :huvet :huvet Vägarna är fina ner över Hörda också...

Någon som vet var man kan köpa en laddregulator till ett rimligt pris????! :argpådato

//KaliZ
KaliZ.. är du i Växjö imån onsdag? jag är där nu och kommer åka hem på kvällen... om du vill ta en runda eller ta sällskap hem till dig ute på landet? så kan du la höra av dig.. du hade mitt nr i ett PM sen innan?

silvr skrev:
2131574 Klockan 17:00 vid sten stures

Lista
1. Rumpel
2. Silvr
3. ???
4. ???
mm..
vart ska ni åka.. jag vet inte om jag hinner komma från Växjö då, men on ni vet vilken runda så kanske vi kan ses där ute?

Rumpel skrev:
Hur många här brukar åka till mc träffen i Öhr
jag har varit där.. dock så måste man komma ganska tidigt då många åker där ifrån ganska tidigt... men jag vet inte om det har dragit igång än..
 

JBL16

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Kronobergshed
Hoj
FZ1-N -08
speedhunter skrev:
1393204 Tänkte se hur stort intresset är för samåkning i och kring Värnamo i sommar???? :banana

Hejsan hänger gärna med, bor utanför alvesta och jobbar natt.
Så om ni ska ut och köra någon helg så hakar jag på.
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
*Micke* skrev:
2132291 Kanske kan komma förbi en runda i eftermiddag... Bara en liten fråga, va fan ligger Öhr?
det ligger inte så längt ifån Växjö..

men på hitta.se stavar de stället till Ör bifogar en bild här nere.. Byn eller staden med en pil är Moheda, den runda ringen visar Öhr
 

Bifogat

  • Ör.JPG
    Ör.JPG
    85.4 KB · Visningar: 61

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Tack! Jag kom precis på vilket ställe de va, brukar ju vara en jävla massa hojar där!
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
De har inte dragit igång ännu....

Men de är mängder av hojar, dock mest glidare o svindyrt fika.

Men helt okej
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Hur var det skulle ni ut å åka eller.. jag kommer hem om ca 2 timar.. så är ni ute e jag på... nån kan la ringa mig om ni ka mitt nr..? annars så kanske vi ses på stan.. jag kommer glida runt lite när jag kommer.. lite upp å ner i stan.. punda rundan..!
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Bazooka skrev:
2133174 Hur var det skulle ni ut å åka eller.. jag kommer hem om ca 2 timar.. så är ni ute e jag på... nån kan la ringa mig om ni ka mitt nr..? annars så kanske vi ses på stan.. jag kommer glida runt lite när jag kommer.. lite upp å ner i stan.. punda rundan..!

Klart att vi ska åka!

Ring när du kommer till stan
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Bazooka skrev:
2131595 KaliZ.. är du i Växjö imån onsdag? jag är där nu och kommer åka hem på kvällen... om du vill ta en runda eller ta sällskap hem till dig ute på landet? så kan du la höra av dig.. du hade mitt nr i ett PM sen innan?

...Japp är i växjö-trakten nu i veckorna. Dock är hojen isärskruvad nu. Har fått tag i en regulator i Borlänge (hoppas det är den nu bara och säljaren inte strular med frakten). Hör av mig när hojen är rullande igen!!!

Rumpel skrev:
Harkel, Harkel.. Horda heter det faktiskt?
ÄHUM!!!! :7peta Tro mig jag har lagt åtskilliga års körning på dessa vägar. Å det heter Hörda!!! Från Värnamo...Sväng höger efter Ed:s herrgård och kör mot Hyggestorp. Ligg på rakt fram tills du kommer till en T-korsning. Där tar du höger ligg på tills du kommer till Hörda...och ta sedan höger där. Vips så är du tillbaka i Hyggestorp och har nu rekat rundan och tar samma sväng igen, med lite högre tempo! :banana

Vad det beträffar Ör så är jag och några polare där varje onsdag och käkar marängschwiss och glass om vädret är gott. Idag missade jag pga laddproblem med hojen. :huvet

//KaliZ
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
sanken skrev:
2133849 Det va ett fint lite gäng som va ute o åkte, härligt att se. Jag hänger med nästa gång.
var det dig vi mötte? vid viadukten? Synd att du inte var med de andra barnen o busa :yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top