Samåkning i Värnamo i sommar???

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
1) Bazooka + :tuttar
2) WetWilly
3) Rumpel

Vad tycker ni för tid och plats? Jag röstar iallf. på eftermiddagen; runt 3 kanske?
Blir Sten Stures bra?

Kom igen nu.. ju fler desto roligare!!
Åsså blir det fika hemma hos Sankens mor och far! :gnissla :tummenupp (skämtar bara) Men det första är sant :banana
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Ja jag jobbar natten i natt =) Bazooka skulle visst bjuda på taco ikväll vid typ 01:00 tiden :7peta

Så blir det vid 15:00 typ imorgon så kan nog även jag vara på... Om jag nu får för min flickvän :tungan

//Score
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Score skrev:
2140978 Ja jag jobbar natten i natt =) Bazooka skulle visst bjuda på taco ikväll vid typ 01:00 tiden :7peta

Så blir det vid 15:00 typ imorgon så kan nog även jag vara på... Om jag nu får för min flickvän :tungan

//Score
går det bra om du får tacoköttet grillat? :tungan

kan vi inte åka kl 1 istället?????? eller nått sånt.. åker vi lite senare me.. så kan jag åka utan :tuttar typ vid 17:30
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Swe_84 skrev:
2140800 1) Bazooka
2) WetWilly
3) Rumpel
4)Swe_84
5)Silvr (med motard med lera på lacken :yoparty )

Jag är också PÅ :)
Hell yeah klart man är på men vilken tid?`
 

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
Bazooka skrev:
2140999 går det bra om du får tacoköttet grillat? :tungan

kan vi inte åka kl 1 istället?????? eller nått sånt.. åker vi lite senare me.. så kan jag åka utan :tuttar typ vid 17:30

ja e som sagt på hela dagen.. annars så hänger du med "ner" på förmiddagen. ja skulle ju puscha dig
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Tycker kl 3 är ypperligt för då har de flesta hunnit äta, som jag brukar säga; gränsla aldrig en hoj på tom mage! Åsså har man hela eftermiddagen på sig.
Och till bazooka: Med tjejen där bak, kan du kanske för en gångs skulle hålla samma tempo som oss andra :tungan . :pannkyss

Så nu bestämmer jag
Tid: KL 15.00
Plats: Sten Stures, as usual
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Är det vid klockan 3 så kan jag hänga på! Hinner tyvärr inte tidigare..... Så vi säger 3 tycker jag!


EDIT: Är lite osäker på om jag kan hänga med ut nu..... En seriös fråga går de köra om man ser väven på däcket? Mitt har precis kommit fram på några få ställen.... Blir så förbannad fan varför nu!
 
Last edited:

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Laggie skrev:
2141933 Du kan Inte köra med väven framme!! Väven kan inte fördela värmen eller tål den sortens slitage=BOOM :död

Bara att köpa ett nytt däck!

Jag är där kl 3 vid stenstures, kommer nog tidigare också och tar några varv runt stan.

PS: I normala fall får du bara pyspunka, men det är kanske inte så roligt i en kurva.

hehe då skiter jag i och hänga med i dag:( Fan oxå!!! Men ska snart ut och burna upp skiten sen är de på med nytt däck i mon, sen jävlar ska vi öva bakhjul!
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
15:00 låter perfekt tycker jag... STEN STURES låtr toppen

March fart max 290km/h för min cykel är omdrevad bak... :)
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Nu så är man hemma o har plockat av hjulet så ska vi se om det blir regumerade från regson eller nåt annat skoj :banana
Kan man kräga motardäck själv eller är det värre än crossdäck någon som vet?

föresten börnisar rycker tänkte ni ville veta :tungan
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Laggie skrev:
2142993 Färjeåkning på åkningen idag. Rumpel kollar in Scores hoj, kanske är han lite avis?? :)

Häftigast var raggarbilen :yoparty jag låg bakom ett tag på bakhjulet

Jag är inte avis, jag är... är.. är.. kanske bara lite kåt på den :4skrika
Men det var en rejäle runda vi tog idag hörrni.. Men varför drog ni så snabbt när vi skulle tanka vi den icke fungerade billisten. Hade ni bråttom eller ?:fatta! :D

Men sen när vi tankade vid den fungerande hydro macken såg vi en ktm som vi misstänker va Sanken, han hande sommarstället på sig. :banana Linne och tyg byxor.! :yoparty Passa tiderna nästa gång pajk!

Så nästa tur nu, blir väl Öhr på Onsdag misstänker jag. Hur många är med då? Blir väl att vi åker vid 5 på eftermiddan.
Jag ska dit iallf.
1) Rumpel :banana
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Rumpel skrev:
Men varför drog ni så snabbt när vi skulle tanka vi den icke fungerade billisten. Hade ni bråttom eller ?:fatta! :D
jag tror att du åkte och tittade på min :tuttar :arsele hela tiden.. hihi :tungan för det var inte många gånger du låg framför.... :hihi skojar bara... nja Vi hade brotom hem som fan... å jag trode att ni skulle med Peter till Greklaved.. så vi stack..!!! men sen så var vi ute igen... på kvällen,,,.!!!!!
jag + WetWilly + Score det var nice sm fan de me... men hela jävla helgen har bara varit kanon..!!!
 
Last edited:

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Bruuumm bruummmm bruuuuuuuuuuuuuuu!!!

Woww vi åkte värsta färjan igår, fan va fin bolmsövägen var...

Idag när jag vaknade. 09:50 så gick jag ut i köket utan att bli besviken. Det va 30 grader i solen / 22,6 grader i skuggan och jag är ledig =) Ska dock på ett möte mellan 14-16...

För er som jobbar mellan 07-16... NU SKA JAG UT OCH ALSKA PÅ ASFALTEN MED MIN CBR :tungan

// :Bugar Score
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top