KaliZ skrev:2159297Tjenare! Misstänker det var dig jag såg fara förbi här i stugan igår. Klockslaget kan stämma på en blå R6:a iaf.
En uppmaning för er som kör mkt på dessa vägar. Ta´t lugnt!!! Har fått stå på hejdarna tre gånger nu denna helgen. Dels för timmerbilar som ställt av sitt släp tillfälligt direkt efter en skymd kurva. Dels för rådjur och senast igårkväll för en hel and-familj. Kanske bara jag som har jordens otur, men reka vägen en gång innan ni ligger på alltför hårt!!!
Btw...min hoj är funkis nu igen..ny regulator installerade och el-systemet uppmätt. Drar till växjö i eftermiddag, men annars hänger jag gärna på ut och åker lite...om ni inte har något emot en bromskloss
//KaliZ
GL skrev:2160301Det var nog mig du såg. har nämligen en blå liten sak.
Vore kul att köra lite nån gång finns ju lite roliga vägar neråt där och ju fler man är desto roligare är det.
Skulle köra med lite glidare idag men jag slarvade bort dem
KaliZ skrev:2160656Brukar inte få så många sporthojar längst den vägen (konstigt nog ) Så det var nog du. Likaså brukar det gå en blå fighter...men den känner du inte till eller?
Tror jag såg dina glidar-polare när jag åkte till växjö idag. Körde över moheda och det stod ett helt gäng vid värdshuset i rydaholm.
Som sagt var...under helger så hänger jag gärna på och kör lite posörrundor. Å kiosk-ragga är kul det mä...
//KaliZ
Rumpel skrev:2162975Jahopp. Kan det vara dags att fråga om någon vill med till Öhr på Onsdag? Efter förra veckans flopp-uppslutning . Det behövs mer sporthojjar där. Helt klart!
Jag ska iallf dit och titta på 2 hjulingar, och jag tror jag vet 2 till
Vi åker nog mellan 17.00 och 18.00 på Onsdag, som sagt
Hejs!
(Riktigt fina Mcvägar utåt Moheda)
KaliZ skrev:2169472Dåligt med hojar i Ör idag... men vädret var ju lite kasst. Gott med lite åkning iaf. Saknar hojen hela dagarna på jobbet jue
//KaliZ
Låter roligt men vädret ser ut o bli skit i helgenInterceptor skrev:2171356Kommer att vara i Värnamo till helgen...Ny Retta ska köras in..
silvr skrev:2171425Låter roligt men vädret ser ut o bli skit i helgen
vad gör du när han: å säger: "Du har tyvär inte klarat dig"Becker skrev:2182187Var ute en sväng i lördags fram till Em. När regnet tilltog, inte för att jag frös men det är inte jätte kul med GP däck och mycke vatten, nu blir det nog lugnt i veckan har lektion på onsd. och uppkörning nästa tisdag efter det blir det förhoppningsvis mer åka av då man inte är beroende av andra
Lycka till med uppkörningen iaf ... så ses vi på vägarna snartBecker skrev:2182187Var ute en sväng i lördags fram till Em. När regnet tilltog, inte för att jag frös men det är inte jätte kul med GP däck och mycke vatten, nu blir det nog lugnt i veckan har lektion på onsd. och uppkörning nästa tisdag efter det blir det förhoppningsvis mer åka av då man inte är beroende av andra
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|