Samåkning Skövde

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
hittade en kul bild från nån efterfesten i GBG på en våning .. högt men vet inte vilken.. :fyllisar :yoparty
 

Bifogat

  • Bild 030.liten.JPG
    Bild 030.liten.JPG
    15.2 KB · Visningar: 56

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
dormin skrev:
Ja Liz det stämmer det är jag i blått, rätt bra att du såg det direkt för vissa har faktiskt gissat på att det är jag i gul jacka och rosa byxor, men inte du inte du tog det direkt! :D

:Bugar

ja trode först men sen tänkte jag till och kom fram till att du är nog lite länger typ 1dm.. :tungan :hihi
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
Jag vet *retas*. Det är kalas att ha en egen snickare hemma, han vet hur man ska använda händerna :D

Perfekt! Då anlitar jag er till hjälp! Jag behöver dränera runt mitt hus! :tummenupp Fri öl & mat? :D
 

moppe

C.I.M.F racing
Gick med
15 Feb 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha_yzf_R6, Yamha_yz_250 Minimoto_49cc
jag skiter nog i det i morgon.. går på suping istället.. verkar ju bli kass väder men söndag ser ju bra ut så då kan det gasas... :huvet
 

moppe

C.I.M.F racing
Gick med
15 Feb 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha_yzf_R6, Yamha_yz_250 Minimoto_49cc
föresten ni som sitter här som tokar.. vad e det för fel på ladda upp bild jävel när den är 500x490 och bara är 49k stor???
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
X-up skrev:
Perfekt! Då anlitar jag er till hjälp! Jag behöver dränera runt mitt hus! :tummenupp Fri öl & mat? :D

O kaffe :tungan

Jag hjälper mer än gärna till, frågan är om jag får med jörgen :rofl Vi hade ett helsike när vi dränera, hela marken var full med sten och vi fick gräva ganska djupt.
Tips, använd Ecoprim om du eve behöver isolera. I vilket skick är husgrunden i :va Gammalt hus?. Vi får åka o kolla in läget så kan jörgen i alla fall ge nga goda råd. Grannen till oss äger Mark o Bygg, rekommenderar dem om du ska anlita en firma som gräver runt husgrunden. :tummenupp


Vi ska annorda fest så fort som altanen är klar, förhoppningsvis skall vi även bygga in ett s.k spabad i golvet också.

Slänger upp nga bilder så ska du få se hur det såg ut o vad du eve har att vänta dig.

De rosa plattorna på bild ett och sex är isoleringsecoprim.
:huvet Sten och åter sten

Kan tillägga att det skaka ganska rejält i huset när vi grävde och att man fick passa sig när man gick ut så man inte trillade ner i hålet. : :3freak

Efteråt har det "grävts" (borrats) ännu mer då vi skaffade bergvärme, fick gå ner 140 meter.
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top