Samåkning Skövde

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:smasha Upp mer Er nu :smasha

Vi träffas vid statoil Ryd kl 1600 idag.

1) 2fast4hjo/2fast4some

2) Liz Gxs-R (jag kommer att komma lite sent... typ 20min)

3) X-up, Väx-up, Kräks-up, Exup

4) San (kommer nog tidigare till skövde ev...) smsa ni som inte jobbar, kanske fika innan kl 16:00..

5)Moppe (San) vi kan dra lite, jag slutar nog 14.36. //0735-034313, slå en signal om...
 
Last edited:

moppe

C.I.M.F racing
Gick med
15 Feb 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha_yzf_R6, Yamha_yz_250 Minimoto_49cc
Vi träffas vid statoil Ryd kl 1600 idag.

1) 2fast4hjo/2fast4some

2) Liz Gxs-R (jag kommer att komma lite sent... typ 20min)

3) X-up, Väx-up, Kräks-up, Exup

4) San (kommer nog tidigare till skövde ev...) smsa ni som inte jobbar, kanske fika innan kl 16:00..

5) [osäker, bra kallt] Moppe (San) vi kan dra lite, jag slutar nog 14.36. //0735-034313, slå en signal om...
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
O kaffe :tungan

Jag hjälper mer än gärna till, frågan är om jag får med jörgen :rofl Vi hade ett helsike när vi dränera, hela marken var full med sten och vi fick gräva ganska djupt.
Tips, använd Ecoprim om du eve behöver isolera. I vilket skick är husgrunden i :va Gammalt hus?. Vi får åka o kolla in läget så kan jörgen i alla fall ge nga goda råd. Grannen till oss äger Mark o Bygg, rekommenderar dem om du ska anlita en firma som gräver runt husgrunden. :tummenupp


Vi ska annorda fest så fort som altanen är klar, förhoppningsvis skall vi även bygga in ett s.k spabad i golvet också.

Slänger upp nga bilder så ska du få se hur det såg ut o vad du eve har att vänta dig.

De rosa plattorna på bild ett och sex är isoleringsecoprim.
:huvet Sten och åter sten

Kan tillägga att det skaka ganska rejält i huset när vi grävde och att man fick passa sig när man gick ut så man inte trillade ner i hålet. : :3freak

Efteråt har det "grävts" (borrats) ännu mer då vi skaffade bergvärme, fick gå ner 140 meter.

Tackar för tipsen! Japp, vi får ta en sväng förbi huset ngn dag, det ligger ju nära flygfältet som sagt, så får vi se vad Jörgen tror. :)
 

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Ort
mellan vänern o vättern
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
Ljungqvist
Har du möjlighet att frakta grejer från sthlm eller? :va

Liz .. Jag o Dormin var på skafferiet igår ju .. men du var ju i stallet...Attans! :huvet dumma dig... :fatta! vi hade ju räknat med rabbaterad måltid :hihi

Nu ska jag ringa till verkstaden o kolla om dom har fått någon ordning på hojjjjjen ..... :4skrika
 

dormin

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Ort
Skara
Hoj
Röd med vita pedaler
David81 skrev:
Ljungqvist
Liz .. Jag o Dormin var på skafferiet igår ju .. men du var ju i stallet...Attans! :huvet dumma dig... :fatta! vi hade ju räknat med rabbaterad måltid :hihi

Nu ska jag ringa till verkstaden o kolla om dom har fått någon ordning på hojjjjjen ..... :4skrika

Så lilla david har vaknat!!! Godmorgon. :fyllisar
 

dormin

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Ort
Skara
Hoj
Röd med vita pedaler
David81 skrev:
Hej på rej din gamla allkoliserade ryttare.. :hihi
Ska du med till Lidköping? :Bugar

Va hänner ellé ??


Näääää, men jag ska iväg och träna nu snart, ska du med kan du höra av dig :)
sen ska jag jobba vid 15! :4skrika
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
David81 skrev:
Liz .. Jag o Dormin var på skafferiet igår ju .. men du var ju i stallet...Attans! :huvet dumma dig... :fatta! vi hade ju räknat med rabbaterad måltid :hihi

Nu ska jag ringa till verkstaden o kolla om dom har fått någon ordning på hojjjjjen ..... :4skrika
Men jag jobbar i dag fram till fyra.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
David81 skrev:
2fast4hjo
Den är helschysst ju -- beställ 2 .. bjuder du eller? :tungan


Fick iden av Brissmark här på SH, var inne hos en guldsmed i går innan jag skulle till frissan och döm till min förvåning när de hade en likadan i sin katalog.


Kostar 1000 sek men jag ska smälta om ett smycke jag har så det blir betydligt biligare.
:banana

Jag ska kolla vad affären heter och ge dig artikelnr så kan du ringa och beställa när du vill.
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
Hej alla, idag ska jag till Mariestad och beställa en sådan här.
:banana

Haha! Den har ju samma mönster som min hjälm! :D
Jag ska försöka komma loss till kl 16.00 idag, kan bli sen, men jag ringer till ngn av er isf!

/Äksupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top