Bosanac
Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Tror det e dags o sova nu .. jobbet väntar kl 07:00...
Gonatt allihopa..
Gonatt allihopa..
Liz Gxs-R skrev:god morgon på er alla...
2fast4hjo skrev:O kaffe
Jag hjälper mer än gärna till, frågan är om jag får med jörgen Vi hade ett helsike när vi dränera, hela marken var full med sten och vi fick gräva ganska djupt.
Tips, använd Ecoprim om du eve behöver isolera. I vilket skick är husgrunden i Gammalt hus?. Vi får åka o kolla in läget så kan jörgen i alla fall ge nga goda råd. Grannen till oss äger Mark o Bygg, rekommenderar dem om du ska anlita en firma som gräver runt husgrunden.
Vi ska annorda fest så fort som altanen är klar, förhoppningsvis skall vi även bygga in ett s.k spabad i golvet också.
Slänger upp nga bilder så ska du få se hur det såg ut o vad du eve har att vänta dig.
De rosa plattorna på bild ett och sex är isoleringsecoprim.
Sten och åter sten
Kan tillägga att det skaka ganska rejält i huset när vi grävde och att man fick passa sig när man gick ut så man inte trillade ner i hålet. :
Efteråt har det "grävts" (borrats) ännu mer då vi skaffade bergvärme, fick gå ner 140 meter.
moppe skrev:föresten ni som sitter här som tokar.. vad e det för fel på ladda upp bild jävel när den är 500x490 och bara är 49k stor???
ja det klvart...X-up skrev:God morgon! Uppe redan?
David81 skrev:Ljungqvist
Liz .. Jag o Dormin var på skafferiet igår ju .. men du var ju i stallet...Attans! dumma dig... vi hade ju räknat med rabbaterad måltid
Nu ska jag ringa till verkstaden o kolla om dom har fått någon ordning på hojjjjjen .....
dormin skrev:Så lilla david har vaknat!!! Godmorgon.
David81 skrev:Hej på rej din gamla allkoliserade ryttare..
Ska du med till Lidköping?
Va hänner ellé ??
2fast4hjo skrev:Hej alla, idag ska jag till Mariestad och beställa en sådan här.
Men jag jobbar i dag fram till fyra.David81 skrev:Liz .. Jag o Dormin var på skafferiet igår ju .. men du var ju i stallet...Attans! dumma dig... vi hade ju räknat med rabbaterad måltid
Nu ska jag ringa till verkstaden o kolla om dom har fått någon ordning på hojjjjjen .....
David81 skrev:2fast4hjo
Den är helschysst ju -- beställ 2 .. bjuder du eller?
2fast4hjo skrev:Hej alla, idag ska jag till Mariestad och beställa en sådan här.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|