Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
God morgon! Sugen på T-hättan? :)
Ring mig på mobilen isf, 0708482230.
För jag går ut i garaget nu & gör mig i ordning!

/X-up


satt å glodde lite film.. :/ atar att du redan åkt.. men jag ger mig nog dit elelr så stannar ja i lidköping :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
ja puttrade inte ner tilll T-hättan idag.. ble kallt åsse vart de sent.. så ja stannade i lidköping.. å tro på fan att ja fick städa lite (dvs skaka en matta) aldrig får man vila upp sig :hihi

nån som har verktyg så man kan spänna upp kedjan lite? den e lite slapp känns de som
 
Last edited:

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
blå zx9r -00
heimdal skrev:
är de ingen som e inne vid denna tiden :confused:

Hörrö Heimdal, vare dig jag mötte strax innan Saab förut? (på ringleden), tyckte det såg ut som ditt skinnställ. Det var nog strax efter 1800.

/ Mats
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Matsoo skrev:
Hörrö Heimdal, vare dig jag mötte strax innan Saab förut? (på ringleden), tyckte det såg ut som ditt skinnställ. Det var nog strax efter 1800.

/ Mats

saab.. saab... hmm.. vartedet? kollade eniro så nu vet ja vart de e nånstans du menar :) du körde nån blåatktig hoj va?
meget möjligt.. har blå hjälm med blåaktigt visir.. å jag va ute vid den tiden å övade lite rondellkörning.. :)
kom fram till att rondellen ut till skultorp e bäst asfalt i..
bara de att de låg en navkappsel mitti vägbanan :3freak
skalade av nästan en cm på den fula bleka randen av osliten däcksyta på vänster däcksida.. får ge mig ut mitt inatten å köra andra hållet :hihi


men än kliver ja inte ur stället.. kan ju få lust att köra igen.. fan vet om man inte skulle sova i de också.. så man kan ge sig ut så fort man vaknat.. hmmm snilleblixt

edit:
bor du typ vid kinaresturangen vid gamla video&biljard? såg nån snubbe där i går med en blå plasträcer.. hade skjuts med.. å körde i vanliga brallor :7peta :hihi
 
Last edited:

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
blå zx9r -00
heimdal skrev:
saab.. saab... hmm.. vartedet? kollade eniro så nu vet ja vart de e nånstans du menar :) du körde nån blåatktig hoj va?
meget möjligt.. har blå hjälm med blåaktigt visir.. å jag va ute vid den tiden å övade lite rondellkörning.. :)
kom fram till att rondellen ut till skultorp e bäst asfalt i..
bara de att de låg en navkappsel mitti vägbanan :3freak
skalade av nästan en cm på den fula bleka randen av osliten däcksyta på vänster däcksida.. får ge mig ut mitt inatten å köra andra hållet :hihi


men än kliver ja inte ur stället.. kan ju få lust att köra igen.. fan vet om man inte skulle sova i de också.. så man kan ge sig ut så fort man vaknat.. hmmm snilleblixt

edit:
bor du typ vid kinaresturangen vid gamla video&biljard? såg nån snubbe där i går med en blå plasträcer.. hade skjuts med.. å körde i vanliga brallor :7peta :hihi

Nä där bor inte jag, jag kör en blå ninja vilket du borde veta eftersom vi möttes på samåkningen i söndags. :7peta :D
Det var jag, Lisa o Stellan som satt på två rum o kök när du kom tillbaka efter att ha varit hemma en sväng.

Ska du inte ut på krogen ikväll?? Själv ska jag gå snart så det blir inte mer åka av idag.

/ Mats
 
Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Matsoo skrev:
Nä där bor inte jag, jag kör en blå ninja vilket du borde veta eftersom vi möttes på samåkningen i söndags. :7peta :D
Det var jag, Lisa o Stellan som satt på två rum o kök när du kom tillbaka efter att ha varit hemma en sväng.

Ska du inte ut på krogen ikväll?? Själv ska jag gå snart så det blir inte mer åka av idag.

/ Mats

du har goretexställ va?
minnet e kort å kass hähähä :huvet
 

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
blå zx9r -00
heimdal skrev:
du har goretexställ va?
minnet e kort å kass hähähä :huvet

Jamen, jag har goretex. Det är dock rätt svårt att koppla vilka som är med på samåkningarna till vilka dom ä här inne på forumet.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Matsoo skrev:
Jamen, jag har goretex. Det är dock rätt svårt att koppla vilka som är med på samåkningarna till vilka dom ä här inne på forumet.

mmm.. särskillt som man bara träffat de fllesta bara nån enstaka gång.. :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Matsoo skrev:
Jamen, men nu vet du vem jag är i alla fall...

Bra va.... :yoparty :yoparty :yoparty

gryyymt.. du har väl lite blått på axlarna på ditt ställ.. å vart lite orakad i söndags :va

bara föratt va på den säkra sidan :hihi
 

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
blå zx9r -00
heimdal skrev:
gryyymt.. du har väl lite blått på axlarna på ditt ställ.. å vart lite orakad i söndags :va

bara föratt va på den säkra sidan :hihi

Ja det stämmer bra!!

(Jag är dock orakad för det mesta)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
[KoRn] skrev:
Jag förstår mig inte på dig... stöta på Lisa samtidigt som du gråter efter Madhonda, patetiskt...

Vi andra ses på skafferiet ikväll !!

///
Matte

Hoppas du inte är allvarlig nu :va

Tar du allt du läser på internet så seriöst kanske du behöver hjälp? :fatta!
//D
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top