Slappa skrev:Jomen känner igen de där stället![]()
//D
Gott mos!
Slappa skrev:Jomen känner igen de där stället![]()
//D
Gixxer 1 skrev:Köp en lott eller något, du kanske har lika stor tur i spel som med "farbror haffa"![]()
Ps: Såg Er allt på Bike.....
X-up skrev:Gott mos!Så var inte blyg för att komma fram, du är välkommen! Vi ska glida runt i depån & tjata med lite folk. Anders, en kompis som är med är gammal Superbikeförare, så han känner en del av folket som kör!
Slappa skrev:Låter bra![]()
Tänkte heja lite på Sara Dolk som kör superbike, hon bor ju här i "stan" ochså hehe.. Kör du inte med sh tröja ?![]()
//D
Kunde inte med det, tanken fanns allt men blygheten påminde sig. Men får väl morska till mig lite nästa gång jag ser några av Er! CIMF gänget + tjejen med långt blond hår samt kille i svart/gult ställ (tror jag) såg jag iaf.X-up skrev:Du skulle ha kommit fram & skakat tass då!
X-up skrev:Aha..jo, Sara har jag sett, men inte pratat med. Nä, jag har inte skaffat ngn Sporthojströja ännu, kan inte bestämmam ig för om jag tycker det är coolt eller töntigt!![]()
Gixxer 1 skrev:Kunde inte med det, tanken fanns allt men blygheten påminde sig. Men får väl morska till mig lite nästa gång jag ser några av Er! CIMF gänget + tjejen med långt blond hår samt kille i svart/gult ställ (tror jag) såg jag iaf.
Jag själv gick med tribal buff på skallen och såg ut som på avataren.....hur som helst - hoppas Ni kommer häråt och kör lite också, då skall jag gärna haka på![]()
Slappa skrev:En blondin och ett stort smile![]()
Nej det där med tröjan kan jag hålla med om, köpte min förra sommaren men har inte börjat använda den förrens nu.
//D
X-up skrev:Ja, men jag funderar skarpt på att köpa en.......tror jag!![]()
Nä, nu ska jag hoppa i säng, vi ses i morgon! Eller ja, senare idag!![]()
God natt!
heimdal skrev:ingen som vill åka lite idag eller?
e varenda jevel upptagen med roadracing å bakis sen valborg?
kraschpuck skrev:du blev inte omkörd av en röd/vit R6a för någon veckasedan mellan hjo-skövde, de satt en passagera på den hojjen med jag gasa om... antagligen därför ingen hängde på![]()
okej, finns de många Röd/vita R6 99-00 häromkring som du känner till lr? för de var nog en sådan !heimdal skrev:nooope.. har inte rört mig i de trakterna med passagerare.. skjutsade omkring kompisen runt falköping för nån veckadsen dock..
så de va inte jag![]()
![]()
kraschpuck skrev:okej, finns de många Röd/vita R6 99-00 häromkring som du känner till lr? för de var nog en sådan !![]()
kraschpuck skrev:du blev inte omkörd av en röd/vit R6a för någon veckasedan mellan hjo-skövde, de satt en passagera på den hojjen med jag gasa om... antagligen därför ingen hängde på![]()
Dom tyckte väl du var säker på hojen så varför stanna dig ,,X-up skrev:Tjenare mannen!
Japp idag har jag vart på Bike i Trollhättan. Åkte ensam dit, men träffade CIMF:arna + Lisa där.
När jag körde ner så låg jag & "strögade" i ca 140km/h på stora vägen utanför Skara mot Gbg, har ju inga backspeglar på hojen, så efter en stund fick jag bara för mig av någon anledning, att vända mig om.....höll på att köra i diket då jag såg att farbror blå låg 5 meter bakom mig!!! Jag slog av på gasen & höll åt sidan, gissa om jag blev än mer förvånad då han bara passerade & vinkade åt mig!Så jag kostade på mig själv att köpa ett mörkt ARAI-visir där nere för 500:-
![]()
/eXup
Mr San skrev:Dom tyckte väl du var säker på hojen så varför stanna dig ,,he,he..
![]()
![]()
![]()
PS Vinkade han som typ HEY HEY ,eller var det ey kör inte så snabbt !?![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!