Samåkning Skövde

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Jomen känner igen de där stället :tummenupp
//D

Gott mos! :) Så var inte blyg för att komma fram, du är välkommen! Vi ska glida runt i depån & tjata med lite folk. Anders, en kompis som är med är gammal Superbikeförare, så han känner en del av folket som kör!
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Gixxer 1 skrev:
Köp en lott eller något, du kanske har lika stor tur i spel som med "farbror haffa" :Bugar

Ps: Såg Er allt på Bike.....

Yup! :) Jag jublade i hjälmen efter att han försvann i horisonten! :D
Du skulle ha kommit fram & skakat tass då!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Gott mos! :) Så var inte blyg för att komma fram, du är välkommen! Vi ska glida runt i depån & tjata med lite folk. Anders, en kompis som är med är gammal Superbikeförare, så han känner en del av folket som kör!

Låter bra :)
Tänkte heja lite på Sara Dolk som kör superbike, hon bor ju här i "stan" ochså hehe.. Kör du inte med sh tröja ? :D
//D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Låter bra :)
Tänkte heja lite på Sara Dolk som kör superbike, hon bor ju här i "stan" ochså hehe.. Kör du inte med sh tröja ? :D
//D

Aha..jo, Sara har jag sett, men inte pratat med. Nä, jag har inte skaffat ngn Sporthojströja ännu, kan inte bestämmam ig för om jag tycker det är coolt eller töntigt! :va
 

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Såld.
X-up skrev:
Du skulle ha kommit fram & skakat tass då!
Kunde inte med det, tanken fanns allt men blygheten påminde sig. Men får väl morska till mig lite nästa gång jag ser några av Er! CIMF gänget + tjejen med långt blond hår samt kille i svart/gult ställ (tror jag) såg jag iaf.

Jag själv gick med tribal buff på skallen och såg ut som på avataren.....hur som helst - hoppas Ni kommer häråt och kör lite också, då skall jag gärna haka på :tummenupp
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Aha..jo, Sara har jag sett, men inte pratat med. Nä, jag har inte skaffat ngn Sporthojströja ännu, kan inte bestämmam ig för om jag tycker det är coolt eller töntigt! :va

En blondin och ett stort smile :D
Nej det där med tröjan kan jag hålla med om, köpte min förra sommaren men har inte börjat använda den förrens nu.
//D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Gixxer 1 skrev:
Kunde inte med det, tanken fanns allt men blygheten påminde sig. Men får väl morska till mig lite nästa gång jag ser några av Er! CIMF gänget + tjejen med långt blond hår samt kille i svart/gult ställ (tror jag) såg jag iaf.

Jag själv gick med tribal buff på skallen och såg ut som på avataren.....hur som helst - hoppas Ni kommer häråt och kör lite också, då skall jag gärna haka på :tummenupp

Klart vi letar oss ditåt! :tummenupp
Haka på ner till Anderstorp i morgon annars! :)
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
En blondin och ett stort smile :D
Nej det där med tröjan kan jag hålla med om, köpte min förra sommaren men har inte börjat använda den förrens nu.
//D

Ja, men jag funderar skarpt på att köpa en.......tror jag! :3freak

Nä, nu ska jag hoppa i säng, vi ses i morgon! Eller ja, senare idag! :)

God natt!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Ja, men jag funderar skarpt på att köpa en.......tror jag! :3freak

Nä, nu ska jag hoppa i säng, vi ses i morgon! Eller ja, senare idag! :)

God natt!

Do it! And join the club :rofl
Ja man kanske ska sova lite så man orkar köra, ska bara dra en dusch först.
//D
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
ingen som vill åka lite idag eller?
e varenda jevel upptagen med roadracing å bakis sen valborg?
 

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
heimdal skrev:
ingen som vill åka lite idag eller?
e varenda jevel upptagen med roadracing å bakis sen valborg?

du blev inte omkörd av en röd/vit R6a för någon veckasedan mellan hjo-skövde, de satt en passagera på den hojjen med jag gasa om... antagligen därför ingen hängde på :hihi
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
kraschpuck skrev:
du blev inte omkörd av en röd/vit R6a för någon veckasedan mellan hjo-skövde, de satt en passagera på den hojjen med jag gasa om... antagligen därför ingen hängde på :hihi

nooope.. har inte rört mig i de trakterna med passagerare.. skjutsade omkring kompisen runt falköping för nån veckadsen dock..
så de va inte jag :7peta :hihi
 

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
heimdal skrev:
nooope.. har inte rört mig i de trakterna med passagerare.. skjutsade omkring kompisen runt falköping för nån veckadsen dock..
så de va inte jag :7peta :hihi
okej, finns de många Röd/vita R6 99-00 häromkring som du känner till lr? för de var nog en sådan ! :yoparty
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
kraschpuck skrev:
okej, finns de många Röd/vita R6 99-00 häromkring som du känner till lr? för de var nog en sådan ! :yoparty

vet en från hjo som har en rödvit -00 gulsvart ställ... "moppe" här på forumet

annars vet ja inte så många rödvita r6or.. faktiskt..
 

Jokela

Guest
kraschpuck skrev:
du blev inte omkörd av en röd/vit R6a för någon veckasedan mellan hjo-skövde, de satt en passagera på den hojjen med jag gasa om... antagligen därför ingen hängde på :hihi

Hehe, jag tror det var min far du drog om mellan Hjo-Skövde :). Han nämnde att han blev omkörd av en R6:a, han vet hur dom ser ut då jag ägt en tidigare.

Iofs ser jag inga likheter mellan en röd/vit/svart Yamaha Thunderace och en R6:a, men du kanske hade "hög" hastighet vid omkörningstillfället! :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
aahh.. de va en skön morgontur..

tibro-karlsborg-förbi viken till undenäs (de går å pressa ordentligt fram te undenäs sen blir vägen sämre)-töreboda-väring-ulvåker-stöpen-rånnavägen in te skövde igen
blev väl en 12-14 mil gissar jag på..

å flugorna hade inte en chans å hinna undan :hihi
 

Bifogat

  • 2005-05-01-karta.JPG
    2005-05-01-karta.JPG
    71.6 KB · Visningar: 63
Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
X-up skrev:
Tjenare mannen!

Japp idag har jag vart på Bike i Trollhättan. Åkte ensam dit, men träffade CIMF:arna + Lisa där.

När jag körde ner så låg jag & "strögade" i ca 140km/h på stora vägen utanför Skara mot Gbg, har ju inga backspeglar på hojen, så efter en stund fick jag bara för mig av någon anledning, att vända mig om.....höll på att köra i diket då jag såg att farbror blå låg 5 meter bakom mig!!! Jag slog av på gasen & höll åt sidan, gissa om jag blev än mer förvånad då han bara passerade & vinkade åt mig! :) Så jag kostade på mig själv att köpa ett mörkt ARAI-visir där nere för 500:- :tummenupp

/eXup
Dom tyckte väl du var säker på hojen så varför stanna dig ,, :Bugar he,he.. :tummenupp :tummenupp :rofl

PS Vinkade han som typ HEY HEY ,eller var det ey kör inte så snabbt !? :rofl
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Mr San skrev:
Dom tyckte väl du var säker på hojen så varför stanna dig ,, :Bugar he,he.. :tummenupp :tummenupp :rofl

PS Vinkade han som typ HEY HEY ,eller var det ey kör inte så snabbt !? :rofl


Han vinkade som "Hej Hej, ser ju kul ut det där"! :) :tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top