Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
[KoRn] skrev:
:3freak


Ähhh...
Nu orkar jag inte med pöjken längre... ses ute... jag bjussar... :yoparty

smart å skriva de här bland alla svampar :)
tur att de börjar bli sent så inte så många e inne :tummenupp
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Hej på er!

I morgon så åker jag & Matss till Anderstorp för att se Roadracingpremiären.
Är det någon som vill åka med så är ni varmt välkomna!

Vi samlas kl 09.00 vid Shell-macken i Hentorp.

/eXup
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Hej på er!

I morgon så åker jag & Matss till Anderstorp för att se Roadracingpremiären.
Är det någon som vill åka med så är ni varmt välkomna!

Vi samlas kl 09.00 vid Shell-macken i Hentorp.

/eXup

Gött hur många blir ni ?
//D
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Tjena där...

Tjena killar o tjejér,, har ni åkt nått idag ,, själv e fast i gbg , fast det e kul .. festat sen igår kl 17:00... :fyllisar :fyllisar :yoparty hoppas ni har det bra ,, hoppas vi kan åka en längre tur snart.. ..
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Vart bor du då? :va Vi kan ju alltid vänta in dig ngnstans!

Blir sån omväg i såna fall, ninjaboy här på sh skulle ochså åka fast från Linköping och sen över Jönköping. Antar att ni ochså tar vägen över Jönköping eftersom ni kommer "uppifrån" ?

Jag bor i Västervik så jag hade tänkt ta vägen över Vetlanda och Sen värnamo.
//D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Blir sån omväg i såna fall, ninjaboy här på sh skulle ochså åka fast från Linköping och sen över Jönköping. Antar att ni ochså tar vägen över Jönköping eftersom ni kommer "uppifrån" ?

Jag bor i Västervik så jag hade tänkt ta vägen över Vetlanda och Sen värnamo.
//D

Vi kommer att köra mot Jönköping, fast vi svänger av mot Värnamo i Mullsjö. Sedan raka spåret mot A-torp. Så det borde ju kunna gå? :va
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag åker nog vägen: Västervik, Vimmerby, Hulsfred, Vetlanda, Sävsjö, Värnamo och sen Anderstorp.
//D
 

Bifogat

  • Karta.JPG
    Karta.JPG
    92 KB · Visningar: 48

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Mr San skrev:
Tjena killar o tjejér,, har ni åkt nått idag ,, själv e fast i gbg , fast det e kul .. festat sen igår kl 17:00... :fyllisar :fyllisar :yoparty hoppas ni har det bra ,, hoppas vi kan åka en längre tur snart.. ..

Tjenare mannen!

Japp idag har jag vart på Bike i Trollhättan. Åkte ensam dit, men träffade CIMF:arna + Lisa där.

När jag körde ner så låg jag & "strögade" i ca 140km/h på stora vägen utanför Skara mot Gbg, har ju inga backspeglar på hojen, så efter en stund fick jag bara för mig av någon anledning, att vända mig om.....höll på att köra i diket då jag såg att farbror blå låg 5 meter bakom mig!!! Jag slog av på gasen & höll åt sidan, gissa om jag blev än mer förvånad då han bara passerade & vinkade åt mig! :) Så jag kostade på mig själv att köpa ett mörkt ARAI-visir där nere för 500:- :tummenupp

/eXup
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Jag åker nog vägen: Västervik, Vimmerby, Hulsfred, Vetlanda, Sävsjö, Värnamo och sen Anderstorp.
//D

Ok, vi åker som sagt mot Jönköping, sedan Mullsjö, därefter Värnamo, Anderstorp. undrar bara hur dags ni anländer till Värnamo? Vi åker kl 09.00 i morgon.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Ok, vi åker som sagt mot Jönköping, sedan Mullsjö, därefter Värnamo, Anderstorp. undrar bara hur dags ni anländer till Värnamo? Vi åker kl 09.00 i morgon.

Hmm jag kollade på tidsschemat och första racet går 12:30 så jag åker nog runt 9 jag med för o vara på säkra sidan. Är det okej om jag hänger lite mer er där nere för jag kommer som sagt ner själv?
//D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Hmm jag kollade på tidsschemat och första racet går 12:30 så jag åker nog runt 9 jag med för o vara på säkra sidan. Är det okej om jag hänger lite mer er där nere för jag kommer som sagt ner själv?
//D

Givet! Kolla min profil så ser du hur jag ser ut, står nr "11" på hela ryggen...
Hjälmen kan du ju oxå hålla utkik efter!
 

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Såld.
X-up skrev:
Tjenare mannen!

Japp idag har jag vart på Bike i Trollhättan. Åkte ensam dit, men träffade CIMF:arna + Lisa där.

När jag körde ner så låg jag & "strögade" i ca 140km/h på stora vägen utanför Skara mot Gbg, har ju inga backspeglar på hojen, så efter en stund fick jag bara för mig av någon anledning, att vända mig om.....höll på att köra i diket då jag såg att farbror blå låg 5 meter bakom mig!!! Jag slog av på gasen & höll åt sidan, gissa om jag blev än mer förvånad då han bara passerade & vinkade åt mig! :) Så jag kostade på mig själv att köpa ett mörkt ARAI-visir där nere för 500:- :tummenupp

/eXup
Köp en lott eller något, du kanske har lika stor tur i spel som med "farbror haffa" :Bugar

Ps: Såg Er allt på Bike.....
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top