Slappa skrev:Hmm men de lät så bra att det tåls att upprepas![]()
VAAAAD
Slappa skrev:Hmm men de lät så bra att det tåls att upprepas![]()
joo 270 mil va det visst...2fast4hjo skrev:Var det inte 270 mil![]()
Mr San skrev:Mille RSV Vs. Gixxer 600 GSX-R
Behöver råd nu ....
http://www.blocket.se/view/4911985.htm?caller=sbl_s&l=0&c=1&city=0
mmm tänkte oxå så .. jag som behöver lite extra häst för att leka..seas skrev:Du byter ju ner dig enl. min mening...=)
Byt den iså fall mot en Gixxer 1000 alt. 750
Mr San skrev:mmm tänkte oxå så .. jag som behöver lite extra häst för att leka..![]()
![]()
![]()
![]()
David81 skrev:Bara för att jag har bytt -- så behöver inte du härma o byta du med san!![]()
![]()
![]()
2fast4hjo skrev:David, San, Seas o alla andra, hänger ni på i helgen om vädret tillåter
Edit, det är bankörning på Kinnekulle på söndag.
2fast4hjo skrev:Edit, det är bankörning på Kinnekulle på söndag.
X-up skrev:Jag är i Uppsala hela helgen, kommer hem ngn gång på söndagen, men är jag hemma i vettig tid så åker jag till Kinnekulle!
heimdal skrev:kinnekulle verkar inneligääänt att åka te.. kommer ni dra iväg sådär snortidigt som ni brukar eller?![]()
2fast4hjo skrev:JAAAAAAAA, för att jag har ordnat en plats åt jörgen på söndag, det var en här på sh som sålde sin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
David81 skrev:Bara för att jag har bytt -- så behöver inte du härma o byta du med san!![]()
![]()
![]()
Hmm jag ska ner till GBG imorgon , men kanske åker hem på söndag tidigt så kan svänga till av på kinnekulle.. åker nog hojen ner till gbg !2fast4hjo skrev:David, San, Seas o alla andra, hänger ni på i helgen om vädret tillåter
heimdal skrev:innebär?
2fast4hjo skrev:David, San, Seas o alla andra, hänger ni på i helgen om vädret tillåter
Mr San skrev:Tjena gott folk...
Jo finns det nån som har en kätting med låso låna ut,ska nämligen ner till GBG till söndag , så har bara en vanlig lås på skivan ! Och hojen ska stå ute![]()
![]()
Skulle va JÄTTE-tacksam om nån hade kätting & lås o l¨åna ut till på söndag ,om det finns nån som inte behöver den dom här 4 kommande dagar??![]()
![]()
//MVH San
PS: Ring eller messa mig : 073-7266323
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!