Elgasen skrev:Det fanns även skivbromslås för under 40kr på Lidl.
seas skrev:Någon mer än jag som har planer på ett kvälls åk?
Jag åker in till skövde runt 20:00...!
seas skrev:Någon mer än jag som har planer på ett kvälls åk?
Jag åker in till skövde runt 20:00...!
2fast4hjo skrev:Hur är det i morgon, ledig? det är ju "kristihimelsfärd" (hur man nu uttalar det)
2fast4hjo skrev:Hur är det i morgon, ledig? det är ju "kristihimelsfärd" (hur man nu uttalar det)
heimdal skrev:beror väl lite på hur lång tid de tar att sätta in min nya ruta i bilen
heimdal skrev:regnade på mig när ja började slita ner dörrsidanmen jag väntade ut det djävulstyget, å de varade ju bara ett par min
![]()
2fast4hjo skrev:Det har kommit hit nu![]()
Vi tänkte åka viken runt i morgon, nga som hänger på?
Möts i lyrestad på förmiddagen förslagsvis kl 1100 i sådana fall.
skövde_pöjk skrev:fan att man ska behöva jobba natt å inte få vara ledig när det är röd dag.... måste ju sova lite annars hade jag gärna hängt med på en liten tur...! iofs måste jag byta bakdäck.. men men!! synd iaf!
heimdal skrev:vägen som går utmed vikens norra strand va inte så dålig, men vägen som leder till å från den va pissiga
2fast4hjo skrev:Det är ett cykellopp i morgon men liksom askersund så har vi gjort det till en liten tradition att åka så det blir en relativt "lugn" tur (skulle jag kunna tro). Det brukar konstigt nog vara ganska många motorcyklar ute på vägarna![]()
Vi kommer eve att få en/eller flera inneboende från Uppsala Roadrunners som också ska köra på kullen på söndag, trevligt.
LiCrO skrev:Var nyss ute och åkte en sväng med cykeln.
Blir så less.. Händer ju inget när man gasar mööööö mööööööööööööööööööö går som en trimmad moppe.
Inte ens kul och åka kurviga 70 vägar för så fort man måste bromsa så tar det en halv evighet tills det går framåt igen.
Jag vill ha tungt kort nu!!! Bilen går ju till och med snabbare.
Hur gammal är det man behöver vara för att köra upp så man får det tunga med engång![]()
heimdal skrev:du ensam i en kåk med fler än 3 män.. hmm.. de kan nog bli intressant hähähä![]()
Mr San skrev:Åk aldrig till GBG.. det krylar av mc-piloter*(poliser)..Jäääääääävlar!!
Det första som händer när jag komme rner från backen in till GBG .. ser en Mc-polis vid suidan om ,, hade ca 120km/h, efter en stund så kommer han efter sänker ner till ca 102( 90-väg där..)han kör en stund bakom röva på mig sern kör han till sidan o paker åt sidan jag nickar o ska köra in vid vägrenen, o han bokstavligt nästan prejar av mig, ( va hog rädd för att jag skulel åka ifrån han)
Väl där så pratar vi , skylten skyllde han på , o då fick jag skriftlig varnig på det,skylten ska vara längst bak på fordonet,men belsyning, ja ja ,, sen undarde han angående ljuddämpare, men då sa jag att det va Aprilia original ,, då sa han " OOoo fan""..sen ,mitt körkort, jo det står som mellan, på körkortet, men efter att man fyllt 21 så e det automatiskt tung! men i allafall så frågade han vad det va för hoj /cc /hk mm..
O hade kontakt med centralen o jag hörde att hon sa 998 cc / 128 hästar mm.. då såg jag hur han lyfte på sina ögonbryn o sa oofan igen..
Se sa han att jag fick ju inte åka med mellankort,, he,he.. så jag förklarade hur det va o såå .. o då gick han med på det att jag har automatiskt tung efter 21 ,, sen pratade vi lite , o då vissade han sig vara riktigt trevlig ,, hur som helst ,, kör lungt ute nu ,, dom e liak många som myror..Ses kanske på söndag ... Hälsningar San..
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!