Ja! och hur lätt är det att försöka förtränga +60hk. Det är nästan mera än dubbelt så många hk jag har nu.heimdal skrev:dvs.. det man aldrig har haft de saknar man inte lika mycket som de man haft å inte har just nu..
Ja! och hur lätt är det att försöka förtränga +60hk. Det är nästan mera än dubbelt så många hk jag har nu.heimdal skrev:dvs.. det man aldrig har haft de saknar man inte lika mycket som de man haft å inte har just nu..
heimdal skrev:sen går du till garaget föratt polera verktyg, å sen te källaren föratt fixa fram en pava vin, sen till sängkammaren föratt byta tröja.. and like that it goes on.. alll niiight looong![]()
Slappa skrev:Nu missade jag ju nåt roligt här, det är rätt ge 2 fast bara![]()
2fast4hjo skrev:kom an bara dtt lilla kryp, heimdal är på min sida
(fortsätter via msn)
[KoRn] skrev:![]()
Ähhh...
Nu orkar jag inte med pöjken längre... ses ute... jag bjussar...![]()
Liz Gxs-R skrev:vad du på skafferiet... jag jobbade där då...
det går nog bra för mig... vad jag vet så jobbar jag inte då...2fast4hjo [COLOR=DarkRed skrev:Ang festen: Har förslagsvis lördagen den 14 maj, skulle det passa.[/COLOR]
jag kommer nog dit men jag kommer att ta bilen då...2fast4hjo skrev:David, San, Seas o alla andra, hänger ni på i helgen om vädret tillåter
Edit, det är bankörning på Kinnekulle på söndag.
dom bryr sig inte om det... jag har åkt ditt när jag hade en strypt mc...LiCrO skrev:Okej! Funderar på om jag ska plocka bort min strypningen igen som jag hade förra året. Men nu skulle ju två kort åka om polisen tar mig, så jag vet inte om jag är man nog att plocka bort dom.
ett rent helvte... fast ett kallt...2fast4hjo skrev:Gick det bra att ta hem motorcykeln![]()
LiCrO skrev:Ja! och hur lätt är det att försöka förtränga +60hk. Det är nästan mera än dubbelt så många hk jag har nu.
tack så mtcket...X-up skrev:Välkommen hem igen Liz!
jag vill hänga med men jag orkar inte att köra mer i dag...2fast4Some skrev:Plats El-Giganten baksidan 16.00
1. 2fast4some/2fast4hjo
2. Seas
3.
4.
5.
6.
7.
Slappa skrev:Plockar fram snickarbältet o gör mig redo :kocko
Liz Gxs-R skrev:finns det någon som vill komma och värma en tjej med blå röda ben och vita tår?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!