Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
:3freak Jag kan hantera det (tror jag)

Slänger ut den ena i garaget, den andra i källaren och den tredje behåller jag :D

sen går du till garaget föratt polera verktyg, å sen te källaren föratt fixa fram en pava vin, sen till sängkammaren föratt byta tröja.. and like that it goes on.. alll niiight looong :tungan
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vi får verkligen hoppas att lisa, jenny, veaktra och alla andra :tuttar kommer på den planerade festen (nå vad säger ni om lördagen den 14 maj :confused: )

Vara ensam :tuttar med kanske 15 killar klarar jag inte :skrämd

Edit, har fixat virke idag så det verkar som att altanen blir klar i tid.
 
Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
:7peta Du e inte klok vet du det :lol


jag vet.. skadad som få..

brukar höra tt jag e .. hmm.. vart ska jag börja
inte klok
skadad
mongo
rubbad
inte frisk
osv.. så kommer du med nått nytt som ja inte hört så e du inte dålig

kanske ska tillägga att jag av naturen gillar att vara lite elak mot folk.. lägger nån uppe ett bra läge så hugger jag automatiskt, så ta inte illa upp om jag gör de.. de gäller alla :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
LiCrO skrev:
20 fyller 21 12 augusti.
Men får tungt automatiskt den 27 augusti.
Då är ju sommarn slut :gråta

e de 2 år efter man tog mellankortet? som de byter?

jag körde upp 27e sept förra året, så it aint over 'til the snow falls.. minusgrade rockar inte fett när man sitter på MC
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
heimdal skrev:
e de 2 år efter man tog mellankortet? som de byter?

jag körde upp 27e sept förra året, så it aint over 'til the snow falls.. minusgrade rockar inte fett när man sitter på MC
Kör du strypt?
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
:rofl *finner inga ord*

Det var menat på ett snällt sätt, du är visst klok

:pannkyss


klok e jag.. men ibland kan jag va ganska skadad.. särskillt om man e kille å gillar å förolämpa folk

e så van å tas me folk så jag förväntar mig inte att folk kan säga snälla saker längre :3freak

men du e snäll ändå :)
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
heimdal skrev:
på pappret e den strypt som en död bäver... men inte i verkligheten..
iofs så e jag född 81 så ja körde för tung direkt
Okej! Funderar på om jag ska plocka bort min strypningen igen som jag hade förra året. Men nu skulle ju två kort åka om polisen tar mig, så jag vet inte om jag är man nog att plocka bort dom.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
LiCrO skrev:
Blir så less.. Händer ju inget när man gasar mööööö mööööööööööööööööööö går som en trimmad moppe.
Inte ens kul och åka kurviga 70 vägar för så fort man måste bromsa så tar det en halv evighet tills det går framåt igen.

Tog väl ca 2 dagar för mig att inse att jag vill ha en hoj med mera effekt :gnissla
//D
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Slappa skrev:
Tog väl ca 2 dagar för mig att inse att jag vill ha en hoj med mera effekt :gnissla
//D
När jag tog kortet så körde ju jag strypt med engång på min förra cykeln testade den inte ens innan jag hade strypt den. Så jag visste ju inte hur det var att köra ostrypt så då tyckte jag ju det var kul endå. Men krokade ju den hojen för ett årsen ungefär. Blev inbytte på den så jag köpte ju mig en ny hoj Den jag har nu den var ostrypt men registrerad på 25kw. Körde med det under förra sommarn men satte i strypningen efter sommarn. Han känna hur det var att åka ostrypt och fastna för det.
:huvet
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
skövde_pöjk skrev:
fan att man ska behöva jobba natt å inte få vara ledig när det är röd dag.... måste ju sova lite annars hade jag gärna hängt med på en liten tur...! iofs måste jag byta bakdäck.. men men!! synd iaf!

Öpp öpp öpp! inte klaga! Jobbar man 4-skift så är det så!
Du får ju betalt därefter! :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
LiCrO skrev:
När jag tog kortet så körde ju jag strypt med engång på min förra cykeln testade den inte ens innan jag hade strypt den. Så jag visste ju inte hur det var att köra ostrypt så då tyckte jag ju det var kul endå. Men krokade ju den hojen för ett årsen ungefär. Blev inbytte på den så jag köpte ju mig en ny hoj Den jag har nu den var ostrypt men registrerad på 25kw. Körde med det under förra sommarn men satte i strypningen efter sommarn. Han känna hur det var att åka ostrypt och fastna för det.
:huvet


dvs.. det man aldrig har haft de saknar man inte lika mycket som de man haft å inte har just nu..

dvs.. man borde aldrig fuckat elelr köra ostrypt :hihi
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Nån som har erfarenhet av encylindriga motorer ?
Dom ska tydligen vara lite småkänsliga om man pressar dom lite längre sträckor, verkar som jag kört sönder en packning i Söndags :gnissla

Men det är väl "bara" o beställa hem o hoppas att det inte är en special Yamaha packning som kostar 5000. :mad:
//D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top