Biker78
Ny medlem
CALLAHAN skrev:Några som ska åka till Kolmilan i Karlsborg på onsdag?
Jag tror att det blir en tur dit
CALLAHAN skrev:Några som ska åka till Kolmilan i Karlsborg på onsdag?
heimdal skrev:jag kommer åka hoj idag...
misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
hmmm luktar hade inte Morgan vaxat hojen åt dej
eller kan det vara en rat
HanneZ skrev:Har varit ute o kört 15 mil nu precis, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va kallt. Satt o huttrande sista 5.
Fireblaargh skrev:heimdal skrev:jag kommer åka hoj idag...
misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
hmmm luktar hade inte Morgan vaxat hojen åt dej
eller kan det vara en rat
kylaren verkar inte läcka iaf.. va inte ens fuktit på den.. kan ju iofs tvätteritvål som ligger kvar.. va ju inte så lätt å skölja när de inte fanns tillgång till slang..
de skumma e att jag känner igen doften, kände den när jag hade moped.. en sur honda.
Det är ca 23 mil som vi ska åka hade jag tänkt.2fast4hjo skrev:Hur många mil har du räknat med att det rör sig om på ett ungefär.
Tycker du jag ska jag dra mitt hellyhansenställ över skinstället då eller? kan ej få under ett sådant.heimdal skrev:ni som tycker det e kallt.. de finns ju långkalsonger forfan
Elgasen skrev:Tycker du jag ska jag dra mitt hellyhansenställ över skinstället då eller? kan ej få under ett sådant.
heimdal skrev:... då får väl typ.. banta elelr nått då.. eller fixa tag i ett billigt touringställ
hur får man inte under ett par långkallingar under ett skinnställ.. hur tjockt är det? 2mm?
du måste ha ett fruktansvärt tajt läder
heimdal skrev:
heimdal skrev:beställde ny pilot power baksula kl 12.30 i måndags.. kl 14.45 fick jag den levererad till min dörr...
till www.reifenversand.com
så nu e de bara bränna gummi.. å fixa skjuts ner till närmsta däckkrängare nångång..
heimdal skrev:
X-up skrev:Mats & ni andra effekttörstande, här är sidan till steg 4 konverteringarna som ger +30bhk på bakhjulet!
http://www.mp-racing.se/
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |